اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان:

درگیری دو برادر منجر به قتل شد

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: درگیری دو برادر در یکی از روستاهای بخش خرمدشت تاکستان منجر به قتل شد.

درگیری دو برادر منجر به قتل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، بهروز عباسی بیان کرد: درگیری دو برادر به نام‌های (ا.ا) 22 ساله و (م.ا) 26 ساله در یکی از روستاهای بخش خرمدشت منجر به قتل شد.
وی ادامه داد: در درگیری میان دو برادر که با جر و بحث بی‌اهمیت و ساده آغاز شده بود، متاسفانه متهم با چاقویی که همراه داشت مرگ برادر کوچکتر را رقم زد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان اضافه کرد: پس از وقوع قتل، قاتل مخفی شد که توسط مراجع انتظامی مخفیگاه وی کشف و بازداشت شد و پس از دستگیری علت اقدام خود را خستگی و مصرف دارو عنوان کرد که در پی این عوامل خواب‌آلود بوده و در هوشیاری قتل را انجام نداده است.
وی تصریح کرد: پس از دستگیری متهم، دستورات لازم در خصوص اخذ نظریه پزشکی قانونی در خصوص علت تامه فوت و وضعیت روانی متهم حین ارتکاب جرم برای جنون و مسلوب‌الاراده بودن متهم صادر شد.
عباسی یادآور شد: هم اکنون نیز متهم با قرار بازداشت موقت در زندان بسر می‌برد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول