اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رابطه نامشروع دلیل قتل شوهر 75 ساله

خبرگزاری فارس: قتل پیرمرد 75 ساله، پرده از یک رابطه پنهانی همسرش در شهرستان کلاله برداشت.

رابطه نامشروع دلیل قتل شوهر 75 ساله
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان، تماس مردم با پلیس 110 و حضور بازپرس کشیک در ساعات اولیه وقوع یک قتل در شهرستان کلاله سرآغاز بررسی یک پرونده جدید شد.
در مراحل اولیه تحقیقات، بازپرس پرونده به همسر مقتول مشکوک شد که وی همان شب در بازجویی‌های اولیه زبان به اعتراف گشود.
این زن در اعترافات خود از رابطه پنهانی‌اش با قاتل پرده برداشت و گفت: مدتی پیش روی زمین‌های کشاورزی این فرد کارگری می‌کردم که به تدریج به وی علاقه‌مند شدم و رابطه پنهانی با وی را آغاز کردم.
وی افزود: با گذشت مدتی از این ارتباط، تصمیم به ازدواج با یکدیگر گرفتیم اما تنها مانع بر سر راه ازدواج ما، همسرم بود به همین دلیل تصمیم به قتل وی گرفتیم.
وی در ادامه اعترافات خود گفت: شب حادثه در تماس‌های تلفنی بار دیگر نقشه قتل را مرور کردیم و قرار شد وی نیمه شب در حالی که من در ورودی منزل را باز گذاشته‌ام وارد خانه شود.
به گفته وی، پس از ورود به منزل با ضربات چاقو همسرم را به قتل رساند و بعد از اطمینان از مرگ وی متواری شد.
این زن در ادامه اعترافات تکان دهنده خود خاطرنشان کرد: پس از خروج وی از منزل با من تماس گرفت و از من خواست بدون همراه بردن دو دختر 9 و 12 ساله‌ام، با وی فرار کنم ولی من حاضر به این کار نشدم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله گفت: پس از شنیدن اعترافات این زن و بازسازی صحنه قتل، زن با صدور قرار بازداشت روانه زندان گنبدکاووس و دو دختر خردسالش برای نگهداری به برادر مقتول سپرده شدند.
بهرام یونسی افزود: این زن، تنها انگیزه خود در همکاری برای قتل همسرش و ارتباط پنهانی با قاتل را، بی‌توجهی همسرش به وی در زندگی مشترک، پرداخت نکردن نفقه و ناملایمات زندگی عنوان کرده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون قاتل متواری و تحت تعقیب است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول