اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رفسنجان:

اتباع بیگانه در قتل‌های رفسنجان دست دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: اتباع بیگانه در قتل‌های شهرستان رفسنجان دست دارند.

اتباع بیگانه در قتل‌های رفسنجان دست دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از رفنسجان، سید محمد رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: برنامه‌های آموزش همگانی در هفته نیروی انتظامی در تمام رده‌های سنی و ادارات اجرا می‌شود.
وی بیان داشت: مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی امنیت، ارامش و آسایش است و این مهم با همکاری و مشارکت مردم پررنگ‌تر جلوه می‌کند.
‌رضایی با بیان اینکه دستاوردهای نیروی انتظامی در طول یک سال با قضاوت مردم مشخص می‌شود، تصریح کرد: احترام به خواسته مردم و رسیدگی به مشکلات آن‌ها در اولویت کار نیروی انتظامی است که با یاری خداوند می‌توانیم با صرف وقت بیشتر این امر را میسر سازیم.
وی افزود: بحث‌های ویژه‌ای پیرامون مسائل ترافیکی انجام و با برقراری مسابقه کوتاه مسابقه پیام کوتاه به بهترین پیام ارسالی جایزه و در کتاب هفته نیروی انتظامی به عنوان مستند به ثبت می‌رسد.
رضایی تصریح کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا در کنار مسابقه فرهنگی و دینی توسط عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی است.
وی پیاده‌روی خانوادگی کارکنان نیروی انتظامی، حضور فرمانده‌هان در نماز جمعه، ‌مانور شهری موتوری توسط مدیریت راهور از برنامه‌های روز سوم این هفته عنوان و خاطرنشان کرد: مانور موتوری به منظور بالا بردن فرهنگ ترافیک و چگونگی تردد موتورسیکلت سواران در خیابا‌ن‌های شهر صورت می‌گیرد.
رضایی گفت: زنگ انضباط اجتماعی به همراه برپایی نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی، تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی، برنامه‌های آموزشی ویژه مهدهای کودک، مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه کارشناسان نیروی انتظامی جزو برنامه‌های این هفته است.
وی ابراز داشت: ارائه برنامه‌ آموزشی ویژه کارکنان دولت برای توانمندسازی آن‌ها برای مقابله با کارهایی که به دلیل ناآگاهی خسارت‌های جبران‌ناپذیری به وجود می‌آورد در این هفته در کنار آموزش اصناف برای جلوگیری از سوء‌ استفاده‌های احتمالی اجرا می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان به کاهش مواد مخدر کشفی جاده‌ها توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و اذعان داشت: این کاهش به سبب رشد و جایگزینی مواد مخدر صنعتی هستند که به صورت انباری و خرید و فروش در مغازه‌ها صورت می‌گیرد.
رضایی اذعان داشت: حمل حجمی مواد مخدری به صورت قرص و کپسول است و این امر موجب افت کشفیات مواد مخدر در جاده‌ها شده است.
وی از پیگیری محل اختفای  قاتلان و مشارکت در قتل خبر داد و بیان داشت: مخفی‌گاه آن‌ها به صورت نامحسوس کنترل می‌شود و دستگیری آن‌ها در دستور کار است.
رضایی از دست داشتن اتباع بیگانه در قتل‌ها خبر داد و افزود: مردم بهترین حامیان امنیت جامعه هستند و می‌توانند با عدم پذیرش افاغنه برای کار و زندگی امنیت پایداری در شهر به وجود آورند.
وی تصریح کرد: معاشرت با افراد غیربومی و هم‌کلام شدن با اتباع بیگانه  مهم‌ترین عامل جرم و قتل است، بافت‌های فرسوده شهری عموما اتباع بیگانه حضور دارند و این مشکل به دست رده‌های بالاتر رفع می‌شود.
رضایی به تکریم ارباب‌رجوع و برخورد محترمانه از سوی مأموران نیروی انتظامی تأکید و خاطرنشان کرد: میزان رضایتمندی مردم با توجه به آمار سایت نیروی انتظامی بسیار خوب است و در مقابل 156 مورد تقدیر و رضایت مردم 50 مورد انتقاد بوده است که این میزان نیز با سعه‌صدر نیروهای انتظامی رفع می‌شود.
وی با اشاره به نصب شش دوربین مدار بسته در سطح شهر و ورودهای رفسنجان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کنترل جاده‌‌ها و خیابان‌ها در ساعات پیک ترافیک در دست نیروی راهنمایی و رانندگی قرار دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول