اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه راغب اصفهانی:

جشن‌های زیر سایه خورشید حرکتی عظیم در تقابل با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه راغب اصفهانی گفت: جشن‌های زیر سایه خورشید یک حرکت عظیم در تقابل با جنگ نرم است.

جشن‌های زیر سایه خورشید حرکتی عظیم در تقابل با جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جشن‌های سراسری زیر سایه خورشید، محمد آذربایجانی، جشن‌های زیر سایه خورشید را در راستای فعالیت‌های فرهنگی، مورد تایید رهبر انقلاب دانست.
وی با اشاره به این نکته که افتخار می‌کنیم از اینکه مقبره حضرت رضا(ع) در کشور عزیزمان ایران است، افزود: حرکت کاروان‌های رضوی تحت عنوان جشن زیر سایه خورشید، توسعه و نشر وجود مرقد حضرت رضا(ع) در کل کشور است.
رئیس دانشگاه راغب اصفهانی با اشاره به این نکته که صهیونیسم و امپریالیزم امریکا، هجمه جنگ نرم را به جوانان وارد کرده‌اند اضافه کرد: جشن‌های زیر سایه خورشید، حرکت‌های جنگ نرم را خنثی می‌کند.
در ادامه، رئیس گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، تاثیر این‌گونه جشن‌ها و مراسمات را بر جوانان بسیار زیاد دانست و گفت: مراسم‌های معنوی بر رفتار و رعایت عفاف و حجاب جوانان و همچنین نگرش آنان تاثیر بالایی دارد. در آینده باید منتظر برداشت محصول این حرکت عظیم ملی باشیم.
با توجه به اینکه مراسم دیدار با دانشجویان در محل دانشگاه راغب اصفهانی برگزار خواهد شد، ریاست این دانشگاه گفت: آمدن خدام را به فال نیک گرفتیم و جشن مهرماه را همزمان با دیدار خدام با دانشجویان برگزار می‌کنیم به این امید که سال تحصیلی با نام حضرت رضا(ع) شروع شده و مقدمه‌ای برای ایجاد فضای معنوی در دانشگاه در طی یک سال تحصیلی باشد.
چهارمین دوره جشن‌های سراسری و مردمی زیر سایه خورشید در 77 شهر و روستا از 22 استان و شهرهای زیارتی کشور عراق از هفتم مهرماه سال جاری به مدت ده روز به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس‌رضوی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول