اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

جشن‌های زیر سایه خورشید معنویت را منتقل می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: ویژگی برنامه‌هایی که در ایام میلاد اهل بیت(ع) اجرا می‌شود این است که شور و نشاط همراه با معنویت دارد.

جشن‌های زیر سایه خورشید معنویت را منتقل می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشن‌های سراسری "زیر سایه خورشید"، نادر قاضی‌پور با اشاره به استقبال با شکوه مردم ارومیه و آذربایجان غربی از این جشن‌ها اظهار داشت: هر ساله مردم این استان با شور و اشتیاق فراوان در انتظار ورود خدام حرم مطهر رضوی هستند تا عطر و حال و هوای مشهد را با خود به ارمغان بیاورند.
وی با اشاره به همکاری نهادهای مختلف این استان با جشن‌های سراسری زیر سایه خورشید گفت: رسانه و مطبوعات، شهرداری، اداره‌کل فرهنگ ‌و ارشاد استان‌ها حمایت می‌کنند.
نماینده ارومیه بیان داشت: تلفیق جشن‌های زیر سایه خورشید با آیین‌های بومی منطقه صحنه‌هایی دیدنی و جذاب و شورانگیز را ایجاد کرده و دل مردم این استان را با حرم امام رضا(ع) گره می‌زند.
قاضی‌پور تصریح کرد: حضور جوانان در این طرح بسیار قابل توجه و تحسین است و عشق و علاقه آنان به اهل بیت(ع) را با شناخت و معرفت همراه کرده و آنان را در قبال تهاجم فرهنگی مصون می‌کند.
وی با اشاره به برگزاری جشن‌های زیرسایه خورشید در شهرهای زیارتی کشور عراق خاطرنشان کرد: برپایی این برنامه در خارج کشور افزون بر امکان بهر‌ه‌مندی ایرانیان مقیم این کشور، در تقویت روحیه شیعیان و تبلیغ اسلام نیز بسیار اثرگذار است.
چهارمین دوره جشن های سراسری و مردمی زیر سایه خورشید در 80 شهر و روستا از 22 استان و دو کشور از تاریخ 7 تا 17 مهرماه سال جاری به همت موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان‌ قدس رضوی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول