اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید مقامات بلندپایه بخش دریایی مالزی صورت گرفت؛

بررسی راه‌های توسعه همکاری بندر پارس و خطوط کشتیرانی مالزی

خبرگزاری فارس: راه‌های توسعه همکاری بندر پتروشیمی پارس و خطوط کشتیرانی مالزی بررسی شد.

بررسی راه‌های توسعه همکاری بندر پارس و خطوط کشتیرانی مالزی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از واحد روابط عمومی شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی، مدیران بخش دریایی مالزی و بخش خطوط کشتیرانی MISC در راس هیئتی بلندپایه، از تجهیزات شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی در بندر پارس بازدید کردند.
بر اساس این گزارش، این هیئت از توانمندی‌های موجود اعم از تجهیزات تخلیه و بارگیری محصولات کانتینری، مواد شیمیایی و پتروشیمی و اسکله‌ها و موقعیت استراتژیک آنها در منطقه بازدید کردند.
همچنین در نشستی با حضور مدیرعامل و مدیران منطقه، درباره امکان‌سنجی تعاملات عملیاتی مشترک و در راس آن عقد تفاهم‌نامه خواهر خواندگی میان بندر پارس و بنادر کشور مالزی بررسی و تبادل نظر انجام شد.
بخش خطوط کشتیرانی MISC  به عنوان بزرگ‌ترین مالک کشتی‌های حمل ال ان جی در دنیا و از شرکت‌های زیرمجموعه پتروناس مالزی است.
براساس این گزارش،‌ بندر پتروشیمی پارس با ظرفیت تخلیه و بارگیری 30 میلیون تن از انواع محصولات پتروشیمی دارای 15 پست اسکله است که بزرگترین بندر تخصصی صادرات محصولات پتروشیمی در خاورمیانه به شمار می‌رود.  
بر اساس این گزارش 13 پست اسکله این بندر با برخورداری از توان پهلودهی کشتی‌هایی با عمق آبخور 24 متر و ظرفیت 80 هزار تن در حال بهره‌برداری است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول