اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری اصفهان؛

چشم پرده در تالار سوره اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: به همت حوزه هنری اصفهان نمایش ایرانی «چشم پرده» از 10 مهرماه در تالار سوره اصفهان به نمایش در آمده و تا 24 مهرماه ادامه دارد.

چشم پرده در تالار سوره اجرا می‌شود
مسعود جانمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این اثر که توسط امیر صفایی‌پور نوشته شده، نخستین نمایشی است که پس از دو سال در تالار سوره اصفهان به اجرا در می‌آید.
وی گفت: داستان این تئاتر درباره مرد نقاشی است که به همراه دخترش که قصه‌گو است به دربار پادشاه می‌رود تا برای پادشاه و همسرش قصه بگوید.
کارگردان تئاتر «چشم پرده» ادامه داد: همسر پادشاه به بی‌خوابی دچار شده و پادشاه از نقاش می‌خواهد که پرده‌ای برایش نقاشی کند که به همسرش در خوابیدن کمک کند، بنابراین نقاش برای کسب هنر و کشیدن این پرده راهی سرزمین دوری شده و اتفاقاتی می‌افتد.
وی با اشاره به اینکه این نمایش ایرانی است، افزود: در اجرای این نمایش از تکنیک‌های ایرانی مانند پرده خوانی و نقالی استفاده می‌شود.
جانمی تاکید کرد: همچنین در اجرای این نمایش که موفق به کسب عنوان تئاتر برگزیده از دیدگاه تماشاگران شده از موسیقی زنده استفاده می‌شود.
وی با بیان اینکه تمام عوامل گروه این نمایش حرفه‌ای هستد، تصریح کرد: همچنین این تئاتر قرار است در جشنواره تئاتر استان اصفهان که از 24 تا 29مهرماه با حضور 9 گروه تئاتری از اصفهان برگزار می‌شود به اجرا درآید.
این کارگردان تئاتر در مورد عوامل اجرایی این نمایش بیان گفت: طراح و کارگردان احسان جانمی، بازیگران؛ رسول هنرمند، مائده وحید، جلیل عالی‌پور، محمد کربلایی، آهنگساز مجید آتش طینت، دستیار کارگردان سعید کریمیان و نوازنده بابک رجبی و مجید آتش طینت هستند.
به گزارش فارس، تئاتر «چشم پرده» با حمایت حوزه هنری اصفهان تا 24 مهرماه از ساعت 18.30 دقیقه در تالار بازسازی ‌شده سوره واقع در خیابان آمادگاه به نمایش در می‌آید.
انتهای پیام،/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول