اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس دامغان خبر داد:

کاهش 46 درصدی جرائم در دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس شهرستان دامغان از کاهش 46 درصدی جرائم در شش ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

کاهش 46 درصدی جرائم در دامغان
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، غلامرضا کاظم‏زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران دامغانی در محل ستاد فرماندهی شهرستان دامغان اظهار داشت: این آمار نسبت به شش ماهه مشابه سال قبل از آن نیز از 30 درصد کاهش برخوردار است.
وی اضافه کرد: مهم‏ترین جرائم مشهود در جامعه جرائم خشن، قتل، آدم‏ربایی، تجاوز به عنف، سرقت‏های مسلحانه و . . . است که در شهرستان دامغان در شش ماهه اول سال جاری شاهد چنین جرائمی نبودیم.
رئیس پلیس شهرستان دامغان تصریح کرد: در نیمه اول سال جاری همچنین 82 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش و هروئین از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.
وی یادآور شد: در این راستا، 101 نفر قاچاقچی مواد مخدر و معتاد در این شهرستان دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی در شهرستان دامغان شدند.
وی همچنین از دستگیری 129 نفر سارق در این شهرستان در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.
کاظم‏زاده از اجرای چهار پروژه عمرانی نیروی انتظامی شهرستان دامغان خبر داد و اظهار داشت: احداث 160 واحد مسکن ویژه پرسنل نیروی انتظامی از سوی بنیاد تعاون ناجا با اعتباری معادل 70 میلیارد ریال که اکنون در مرحله نازک‏کاری قرار دارد، هشت واحد مسکن سازمانی با پیشرفت 95 درصد، ساختمان وظیفه عمومی با پیشرفت 70 درصد و ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان با پیشرفت 55 درصدی از مهم‏ترین پروژه‏های عمرانی در دست اجرا در شهرستان دامغان بوده که از سوی نیروی انتظامی در حال انجام است
وی خاطرنشان کرد: در مجموع، 17 هزار و 500 مترمربع زمین برای ساخت چهار پروژه عمرانی نیروی انتظامی شهرستان دامغان اختصاص پیدا کرد که برای ساخت و تکمیل این تعداد پروژه عمرانی، 90 میلیارد ریال اعتبار صرف و هزینه می‏شود و تا دهه مبارک فجر امسال به بهره‏برداری خواهد رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، رئیس پلیس شهرستان دامغان در این نشست به برنامه‏های هفته نیروی انتظامی در شهرستان دامغان اشاره کرد و افزود: افتتاح پاسگاه انتظامی مهماندوست دامغان، همایش فرهنگ یاران ترافیک، تجلیل از شهروندان قانونمند نمونه، صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی، برگزاری یادواره 19 شهید نیروی انتظامی شهرستان دامغان، به صدا در آمدن زنگ انضباط اجتماعی، غبار روبی قبور شهدا، رژه موتوری یگان‏های انتظامی شهرستان، عیادت از بیماران صعب‏العلاج نیروی انتظامی، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم کوه‏زر در جنوب دامغان و ارائه خدمات پزشکی، برگزاری همیاران پلیس، ارائه خدمات مضاعف به مردم از سوی پلیس‏های تخصصی، شرکت پرسنل نیروی انتظامی در نماز جمعه شهرهای دامغان و دیباج، ارائه گزارش و عملکرد نیروی انتظامی از سوی رئیس و جانشین پلیس شهرستان دامغان در بین نمازگزاران جمعه شهرهای دامغان و دیباج، همایش تجلیل از خانواده‎های پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دامغان و برگزاری همایش آسیب‏‎های اجتماعی به عنوان مهم‏ترین برنامه‏های نیروی انتظامی در شهرستان دامغان است.
وی گفت: در طول هفته نیروی انتظامی 52 برنامه در شهرستان دامغان به اجرا در می‏آید. 
هفته نیروی انتظامی از 13 تا 19 مهرماه بوده و شعار امسال این هفته، "سهم من از امنیت و آرامش" نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول