اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل خبر داد:

ایجاد 115 دهیاری جدید در استان اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل گفت: ایجاد 115 دهیاری جدید در روستاهای استان نیز پیشنهاد شده که آخرین مرحله قانونی و اداری خود را طی می‌کند.

ایجاد 115 دهیاری جدید در استان اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نصیب نجفی پیش از ظهر امروز در جمع بخشداران و دهیاران استان اردبیل اظهار داشت: هم اکنون 429 دهیاری در استان به فعالیت و ارائه خدمات به مردم مشغول هستند. 
وی بر آشنایی و آموزش قوانین توسط دهیاران تأکید کرده و گفت: توسعه فضای سبز، ایجاد بوستان روستاها، ایجاد آتش‌نشانی، ساماندهی گلزار شهدای روستاها، جمع‌آوری زکات، پسماندهای روستایی از جمله فعالیت‌های مهم دهیاران است که در سایه‌هماهنگی و همدلی به صورت مستمر دنبال می‌شود.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود احصای روستاهایی که در منطقه گردشگری قرار گرفته‌اند را خواستار شد.
مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل ادامه داد: با ایجاد اشتغال پایدار، بالا بردن درآمد و توسعه روستاها شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها خواهیم شد.
نجفی بیان کرد : 60 ساختمان دهیاری در مساحت 40 متری در روستاها احداث شده که 50 ساختمان آن در حال تکمیل و بهره برداری است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن اشاره کرد و از روستاییان خواست در راستای ارائه آمار درست ماموران سرشماری را یاری کنند.
این مسئول ادامه داد: هر قدر این آمارها به واقعیت‌ نزدیکتر باشد به همان میزان موفقیت دولت و مسئولان نیز در ارائه خدمات رفاهی بیشتر شده و زمینه برای بهره‌مندی عموم مردم از امکانات افزایش می‌یابد.
نجفی گفت: اجرای این سرشماری زمینه مناسبی را برای به دست آوردن آمار درست ظرفیت‌های منطقه فراهم می‌کند که این امر نیز نباید مورد غفلت قرار گیرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول