اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه خبر داد:

تأسیس دهیاری در 3 روستای فیروزکوه

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه از تأسیس دهیاری در سه روستای این شهرستان خبر داد.

تأسیس دهیاری در 3 روستای فیروزکوه
اسماعیل اسفندیار امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: تأسیس دهیاری در روستاهای خمده، کتالان و دهین از توابع شهرستان فیروزکوه انجام شده است.
وی همچنین به تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی دهیاری‌ها پیرامون مواردی نظیر بوستان روستایی، غسال‏خانه، بهسازی معابر، خودرو، حساب درآمد و هزینه اشاره کرد.
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه با تاکید بر لزوم درجه‏بندی دهیاری‌های شهرستان، خواستار بررسی مسائل و مشکلات مربوط به دهیاران شهرستان و بررسی مصوبات جلسه دهیاران تا حصول نتیجه شد.
اسفندیار هماهنگی برای برگزاری دو دوره آموزشی ویژه دهیاران با عنوان مدیریت پسماند و بررسی مقررات و ضوابط مربوط به منابع درآمدی، آیین‏نامه مالی دهیاری‌ها و قوانین ساخت و ساز را از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش ذکر کرد.
وی از برگزاری پنج همایش ویژه دهیاران و شوراهای شهرستان فیروزکوه، پیگیری جهت جذب اعتبارات به منظور انجام پروژه‌های عمرانی در روستاها و پیگیری برای نصب و پوشش آنتن BTS در روستاهای فاقد پوشش ارتباط سیار در بخش‌های مرکزی و ارجمند خبر داد.
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه خواستار پیگیری بیشتر به منظور نصب و پوشش آنتن ایرانسل در روستاهای بخش مرکزی و ارجمند شامل مناطق ارجمند، امین‏آباد، آب باریک و جلیزجند شد.
اسفندیار بر لزوم فراهم آوردن امکانات لازم برای ایجاد خدمات پست بانک در روستاهای بخش مرکزی و ارجمند نظیر کمند، طارس، بادرود، نام‏آور، دهین، بهان، اندریه، دهگردان، اهنز، شادمهن و زرمان تاکید کرد.
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه با اشاره به برگزاری پنج جلسه کارگروه بازسازی و ساماندهی گلزار شهدا در شهرستان فیروزکوه، از اخذ 25 مصوبه در این زمینه و پیگیری در خصوص اجرای مصوبات تا حصول نتیجه خبر داد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول