اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

برای دوری از فتنه‌ها باید در مسیر ولایت حرکت کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: اگر هوشیار و با بصیرت نباشیم باز هم فتنه میتواند فضای ایران را غبارآلود کند و باید برای دوری از آسیب‌ها چون گذشته بر مدار ولایت حرکت کنیم.

برای دوری از فتنه‌ها باید در مسیر ولایت حرکت کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهدای خلیج فارس در بوشهر اظهار داشت: این نگرانی همچنان وجود دارد و علتش این است که نتوانسته‌ایم آنگونه که باید در ارتقا فرهنگ نسل‌های جدید بکوشیم و کوتاهی کرده‌ایم.
وی با تاکید بر آسیب‌شناسی ناهنجاری‌ها در جامعه تصریح کرد: غبارروبی از چهره فرهنگ مساوی با هنجارسازی است و هر گاه شاخص‌های فرهنگی ارتقا یابد شاخص‌های هنجاری نیز بهبود پیدا می‌کند.
جهانبخش ادامه داد: ما میراث‌داران خون شهدا هستیم و در این رسالت مسوولیت سنگینی به دوش داریم و باید تلاش کنیم با ارتقا شاخص‌های فرهنگی هنجارها را ارتقا دهیم.
استاندار بوشهر گفت: شهدا پرتوهای نورانی از انفاس قدسیه هستند و خانواده‌های آنان استوانه‌های نظام و انقلاب اسلامی هستند.
جهانبخش اضافه کرد: شهدا با ایثار جان و ایستادگی در برابر استکبار، استعمار و صهیونیسم برای ایران اسلامی عزت آفریدند و در تاریخ جاودانه شدند و امروز خانواده‌های آنان سمبل ایثارگری، شجاعت و شهامت هستند.
وی تصریح کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا بالاترین سفارش امام راحل است و امروز مفتخریم افتخار خدمتگذاری به این قشر را سرلوحه امور خود قرار داده‌ایم.
جهانبخش اظهار داشت: شهدا حمایت‌گر و هدایت کننده مسیر خون‌رنگی هستند که امام راحل و در تداوم آن مقام معظم رهبری و همه دلدادگان به اهل بیت و انقلاب اسلامی برای عزت ایران اسلامی پیمودند و این مسیر همچنان ادامه دارد.
استاندار بوشهر یادآور شد: امروز ایران ام‌القرای جهان اسلام و امید مستضعفان و مسلمانان در عرصه منطقه و بین‌الملل خودنمایی می‌کند و انوار انقلاب از مرزها عبور کرده در دل مظلومان جهان نشسته است.
وی تصریح کرد: امروز قلب‌ها به تسخیر انوار انقلاب اسلامی درآمده است و بیداری اسلامی در جهان رقم خورده و امروز دیگر نمی‌توانند جلوی این انوار بگیرند.
 جهانبخش بیان کرد: مقام معظم رهبری به مردمی که بیداری اسلامی را ایجاد و هدایت می‌کنند مردم سالاری دینی را به عنوان یادگار امام توصیه کرده‌اند.
وی اظهار داشت: رمز ماندگاری انقلاب اطاعت و پشتیبانی از ولایت فقیه است و هماهنگونه که شهدا و ایثارگران با پیروی از اطاعت از امام راحل هشت سال جانانه از مرزهای این کشور دفاع کردند، فرزندان این سرزمین با پیروی از منویات مقام معظم رهبری طی هشت ماه حماسه‌ای عظیم آفریدند و چشم فتنه را کور کردند.
جهانبخش افزود: اثرات وضعی هشت ماه فتنه کمتر از هشت سال دفاع مقدس نبود و در هر دو دشمن برای براندازی نظام و انقلاب برنامه‌ریزی کرده بود که در هر دو عرصه با شکست سختی مواجه شد.
وی بیان کرد: در دفاع مقدس مردم با لبیک به امام راحل جبهه‌ها را پر کردند و در هشت ماه فتنه مردم با لبیک به مقام معظم رهبری در صحنه حضور یافتند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول