اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال ‌جاری؛

فرهنگسرای باباحیدر یک میلیارد ریال اعتبار گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان گفت: در سال جاری افزون بر یک میلیارد ریال اعتبار برای احداث فرهنگسرای باباحیدر تخصیص داده شد.

فرهنگسرای باباحیدر یک میلیارد ریال اعتبار گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا صفدریان ظهر امروز در حاشیه بازدید معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری از فرهنگسرای شهر باباحیدر اظهار داشت: مراحل اجرایی احداث پروژه فرهنگسرای شهر باباحیدر از سال 86 در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: این فرهنگسرا در زمینی به مساحت 300 متر مربع با اعتبارات استانی در حال احداث است.
صفدریان اضافه کرد: پیمانکار این پروژه تاکنون 234 میلیون تومان اعتبار دریافت کرده و تاکنون فقط عملیات سفت‌کاری این فرهنگ‌سرا به اتمام رسانده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به این پروژه گفت: در سال جاری افزون بر یک میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تخصیص یافته اما با این وجود هنوز هیچ فعالیتی در راستای تکمیل و راه‌اندازی این فرهنگ‌سرا صورت نگرفته است.
وی احداث این فرهنگ‌سرا را یکی از نیازهای اساسی مردم شهر باباحیدر عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی این فرهنگسرا می‌تواند بخش عمده‌ای از نیازهای فرهنگی جوانان این شهر را پاسخگو باشد.
صفدریان بر ضرورت توسعه فرهنگی شهرهای و روستاهای این شهرستان تأکید کرد و گفت: اگر قرار است در استان و بالطبع این شهرستان توسعه‌ای رخ دهد و در مسیر توسعه قرار بگیریم، باید در همه بخش‌ها شاهد این رشد و توسعه اتفاق بیفتد.
وی با بیان اینکه پیشرفت در فرهنگ و همه موارد ضروری است، گفت: پیشرفت جامعه بودن عنصر سلامت میسر نخواهد بود.
صفدریان تاکید کرد: همه باید در این زمینه پیشگام بوده و در موفقیت و توسعه استان نقش ایفا کنند.
وی بیان کرد: سرگرم کردن جوانان یکی از موضوعاتی است که در حوزه جنگ نرم باید به آن توجه شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری و معاونانش امروز در ادامه سفرهای شهرستانی خود به ‌منظور بازید از پروژه‌های در دست اقدام و بررسی مسائل و مشکلات مردم به شهرستان فارسان سفر کرده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول