اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

8 فرهنگسرا در چهارمحال و بختیاری احداث می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر احداث هشت باب فرهنگسرا در شهرهای این استان در دست اجراست.

8 فرهنگسرا در چهارمحال و بختیاری احداث می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در بازدید از روند احداث فرهنگسرای شهرکرد اظهار داشت: این تعداد فرهنگسرا در شهرهای شهرکرد، فارسان، لردگان، باباحیدر، فرادنبه، شلمزار، گندمان و چلگرد از سوی اداره‌ کل مسکن و شهرسازی احداث می‎شود.
وی افزود: از ابتدای آغاز این طرح‌ها تاکنون افزون بر 55 میلیارد و 263 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.
ابراهیمی با بیان اینکه پروژه‌های یاد شده در فاصله سال‌های 83 تا 89 آغاز شده است، گفت: پیش‌بینی می‎شود در صورت تأمین اعتبار لازم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد افتتاح این مراکز باشیم.
مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: عملیات اجرایی این طرح‌ها در زمینی به مساحت 22 هزار و 173 مترمربع و زیربنای 30 هزار و 849 مترمربع در سطح این استان در حال احداث است.
وی با اشاره به دیگر طرح‌های در دست اجرا در این استان گفت: در حال حاضر 83 طرح عمرانی شامل ساختمان‌های اداری، بیمارستان‌ها، فرهنگسراها، مجتمع‌های فرهنگ و مذهبی از سوی اداره‌ کل مسکن و شهرسازی در دست اجراست.
ابراهیمی در ادامه با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی در دست احداث در این استان گفت: در حال حاضر احداث 18 سالن ورزشی شامل سالن های سرپوشیده و روباز از جمله زمین چمن در سطح این استان در دست احداث است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: این تعداد پروژه ورزشی با صرف اعتباری افزون بر 169 میلیارد و 589 میلیون ریال از پیشرفت فیزیکی 48 درصدی برخوردار است.
وی در ادامه توسعه ورزش را از عوامل تاثیرگذار توسعه جوامع برشمرد و خاطرنشان کرد: با جذب مردم و جوانان استان به ورزش و ایجاد فضای مفرح و بانشاط برای آنها می‌توان بسیاری از مشکلات کشور را برطرف و موجبات رشد و توسعه آن را فراهم کرد.
ابراهیمی تامین سلامتی و تندرستی مردم را از مهم‌ترین اهداف اداره‌کل تربیت‌بدنی این استان عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف و سایر اهداف اساسی و حیاتی این اداره و خدمات‌رسانی بهتر به عموم مردم و ورزشکاران استان نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم به ویژه سالن‌های ورزشی استاندارد و فضاهای ورزشی مطلوب هستیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول