اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد:

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی فرهنگ‌سرای قرآن و عترت

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: فرهنگ‌سرای قرآن و عترت ارومیه هم‌اکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی فرهنگ‌سرای قرآن و عترت
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پرویز جلیلی ظهر امروز در بیست ‌و‌ چهارمین اجلاس سراسری مجمع مشورتی کمیسون‌های فرهنگی و اجتماعی که در تالار فلامینگو دهکده چیچست برگزار شد، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر ارومیه توسعه اماکن فرهنگی را با همکاری سایر مسئولان و پشتیبانی استاندار در برنامه کاری خود قرار داده است که هم‌اکنون یک باب فرهنگ‌سرای قرآن و عترت در ارومیه برای عاشقان اهل بیت (ع) احداث میشود.
وی افزود: احداث کتابخانه و قرائت‌خانه محلی در مناطق محروم آغاز شده است و چندین باب نیز در مناطق مختلف به بهره‌برداری رسیده است و یا اینکه در مرحله تکمیل قرار دارند همچنین شورا برای تامین زمین کتاب‌خانه‌ها و سالن‌های ورزشی آمادگی کافی دارد.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: پنج باب سالن ورزشی در مناطق مختلف ارومیه با اهدای زمین از طرف شورا، شهرداری و تامین اعتبار توسط استانداری ساخته شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است از این رو افراد زیادی به فضای ورزشی مناسب دسترسی دارند.
وی بیان کرد: اعضای شورای اسلامی ارومیه برای توسعه فرهنگی، با دستگاه‌های متولی فرهنگ همکاری بسیار خوبی دارند به ‌طوری که محل زمین بزرگ‌ترین کتابخانه آذربایجان غربی اهدای شورا و شهردار ارومیه است و در نیمه نخست سال جاری نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: توزیع متوازن امکانات در همه نقاط شهر با اولویت مناطق محروم است تا ساکنان این مناطق شهری نیز به نحو گسترده و عادلانه، امکانات مختلف در دسترس داشته باشند.
جلیلی یادآور شد: مهم‌ترین حوزه ‌مورد توجه بنیانگذار کبیر انقلاب حوزه فرهنگ بود به‌ طوری که تبلور این اهداف از میان مجموعه شعاهارهای انقلابیان به وضوح دیده میشود لذا برای عملی شدن آن باید برنامه‌ریزی کنیم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول