اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با میزبانی شهرداری شیراز صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش تبیین راهکارهای تحقق جهاد اقتصادی

خبرگزاری فارس: شهرداری شیراز میزبان همایش ملی شناسایی و تبیین راه‌کارهای تحقق جهاد اقتصادی شهرداری‌های سراسر کشور می‌شود.

برگزاری همایش تبیین راهکارهای تحقق جهاد اقتصادی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، دبیر علمی این همایش در یک نشست رسانه‌ای صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش نیمه دوم دی ماه امسال با 11 محور و با حضور کارشناسان شهرداری‌های سراسر کشور و اساتید دانشگاه‌ها در شیراز برگزار می‌شود.
احمد طالب‌نژاد محورهای این همایش را شهرداری‌ها و جهاد اقتصادی، پارک‌ها و فضای سبز، حمل و نقل و ترافیک، مشارکت و سرمایه‌گذاری، بافت‌های فرسوده، طرح‌های توسعه شهری، ساماندهی مشاغل، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، مشارکت شهروندان، درآمد و هزینه، افزایش بهره‌وری و بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد.
طالب‌نژاد بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت همایش به آدرس www.Eshiraz.ir/planning/fa/hamayesh مراجعه کرده و یا مقاله‌های خود را به آدرس research@shirazcity.org ارسال کنند.
معاون برنامه‌ریزی شهرداری شیراز آخرین مهلت ارسال چکیده آثار در این همایش ملی را 25 مهر ماه امسال و آخرین مهلت ارسال اصل مقاله را اول دی ماه امسال عنوان کرد.
وی بیان کرد: علاقمندان همچنین می‌توانند آثار خود را به آدرس شیراز، خیابان معدل، طبقه سوم شیراز پاساژ، گروه مطالعات و پژوهش ارسال و یا با شماره تلفن 07112356923 تماس برقرار کنند.
طالب‌نژاد خاطرنشان کرد: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب در برگزاری این همایش به دنبال راهکار علمی بوده و به برگزاری به صورت تئوریک اکتفا نمی‌کنیم.
به گزارش فارس، برگزار کنندگان این همایش، شهرداری شیراز، استانداری، دانشگاه‌های مستقر در فارس، جهاد دانشگاهی، بنیاد ملی نخبگان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هستند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول