اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

سفرهای استانی گفتمان خدمت به ملت را احیا کرد

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: سفرهای استانی و شهرستانی هیئت دولت گفتمان خدمت به ایران و ملت را احیا کرد.

سفرهای استانی گفتمان خدمت به ملت را احیا کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کرم‌رضا پیریایی صبح امروز همزمان با حضور رئیس جمهور در همدان در ورزشگاه قدس اظهار کرد: همدان استانی حماسه‌ساز، شهیدپرور و سرافراز در عرصه دفاع مقدس بوده و هست و حضور رئیس جمهور و هیئت همراه در این استان مایه مباهات همدان محسوب می‌شود.
وی خطاب به رئیس جمهور افزود: همدان همواره همگام با شخصیت گرانقدری مانند شما در احیای گفتمان‌های اسلام، انقلاب و دفاع مقدس پیشگام بوده و گام در راستای اعتلای ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب و نیز ارتقای ظرفیت‌های ایران اسلامی برداشته است.
استاندار همدان تأکید کرد: به طور قطع این مهم چشم‌انداز تحقق فرامین اسلام را به درستی محقق می‌کند که باید به این مهم توجه داشت.
وی با بیان اینکه همدان با مجاهدت ایثار و توکل به خداوند متعال توفیقات بسیاری را رقم زده است، تصریح کرد: سفرهای استانی و شهرستانی هیئت دولت گفتمان خدمت به ایران و ملت را احیا کرد.
پیریایی خطاب به رئیس جمهور ابراز کرد: اگر شما مدل اداره کشور را اصلاح نمی‌کردید ما همچنان در مدار فرسوده بروکراسی غربی مانده بودیم و در میان چپ و راست‌ها دور باطل می‌زدیم و بسیاری از ارزش‌های بزرگ را از دست می‌دادیم.
وی افزود: در حال حاضر عملکرد خوب دولت در استان همدان و کشور ارتقای اعتماد و نشاط را موجب شده شکل گرفته و امر خدمت رسانی شایسته به آنها را به دنبال داشته است.
استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: استان همدان توانسته آمادگی کاملی در راستای ارائه عملکرد فرامین دولت و حکومت را تبیین کند که در همین راستا می‌توان به کسب رتبه نخست استان در امر هدفمندی یارانه‌ها و رتبه دوم ایجاد اشتغال اشاره کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول