اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان در گفت‌و‌گو با فارس:

سفرهای استانی مدیریتی قابل عرضه در دنیاست

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور با ویژگی‌های متمایز در مدیریت جهانی امروز یک مدل بی‌بدیل است.

سفرهای استانی مدیریتی قابل عرضه در دنیاست
محمدعباسی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های این سفرها در کنار پیوند زدن ‌ارتباط‌ مسئولان با مردم دلباختگی بیشتر به نظام و آرمان‌هایی است که سال‌ها دغدغه مردم این دیار بوده که در 6 سال گذشته با همت دولت خدمتگزار این دغدغه‌ها در حال برطرف شدن و رفع است.
وی با یادآوری اینکه انجام سفرهای استانی در واقع به نوعی چرخش پایتخت ایران به شکل دورانی به همه نقاط کشور است گفت: از ویژگی‌های دولت آقای نهم و دهم انجام سفرهای استانی است که با حضور همه اعضای دولت انجام می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: نکته بسیار مهم در عرصه خدمت‌رسانی تاکید و توصیه‌های مقام معظم رهبری است که سبب شده تا حرکت‌های فزاینده در این مسیر ناظران جهانی را شگفت‌زده کند.
عباسی خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی و خدمت صادقانه به ملت ایران در این سفرها به وضوح مشهود است و اثرهای مهم در تصمیم‌های گرفته شده دارد.
وی با اشاره به اینکه این سفرها به نوعی نظام تصمیم‌ساز در ایران ایجاد کرده است بیان داشت: ملت شریف ایران رهاورد این اقدام ارزشمند را خودشان به عینه شاهد هستند.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: نخستین سفر از دوره چهارم سفرهای استانی به لحاظ توجه رئیس‌جمهور به مردم اردبیل از این استان شروع شد و این افتخار بسیار بزرگ و توفیق مهم برای اعضای دولت است که در کنار رئیس‌جمهور در خدمت ملت شریف این استان باشند.
عباسی ادامه داد: نخستین دوره از مرحله چهارم سفرهای استانی هیئت دولت به پیگیری کارها و مصوباتی اختصاص دارد که در سفرهای قبلی اتفاق افتاده‌اند.
وزیر معین شهرستان سرعین یادآور شد: در مسایل مربوط به شهرستان تازه تاسیس سرعین قسمت بسیار زیادی از تصمیم‌ها و مصوبات انجام شده‌اند و برای بخش‌هایی نیز دستورهای لازم داده شد.
عباسی افزود: البته همه شهرستان‌های تازه تاسیس بیشتر در زمینه ساماندهی مشکل دارند چرا که شعب ادارات باید در آنها مستقر شوند و در این سفر این موضوع نیز مورد پیگیری قرار گرفت.
وی همچنین از بهره‌برداری از چند پروژه آبرسانی در تعدادی از روستاها در روز جاری در شهرستان سرعین خبر داد و گفت: مشکلات مردم ساکن در این نقاط جمع‌بندی شدند تا در وزارتخانه‌های ذیربط مطرح و نسبت به رفع آنها اقدام شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول