اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

سفرهای استانی تحقق شعارهای دولت را متبلور کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت تحقق شعارهای مردمی دولت نهم و دهم را در تمام عرصه ها متبلور کرده است.

سفرهای استانی تحقق شعارهای دولت را متبلور کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در آخرین جلسه هماهنگی سفر چهارم رئیس جمهوری در استانداری اردبیل اظهار داشت: هر قدر مراسم استقبال و نیز در برنامه‌های مربوط به دیدارهای مردمی احمدی‌نژاد در این دوره از سفر حضور پرشور و پررنگ‌تر باشد، به طور قطع به نفع مردم و استان خواهد بود چرا که این سفر از اهمیت خاصی برخوردار است.
این مسئول بیان داشت: از ویژگی‌های مهم این سفر آن است که اولین سفر رئیس جمهور در چهارمین دوره سفرهای استانی است و از سویی قبل از سفر ایشان به سازمان ملل انجام می‌شود که بطور قطع هر قدر استقبال پر شورتر باشد پشتوانه محکمی برای احمدی‌نژاد خواهد بود که همچون دفعه‌های پیشین در خانه دشمن کاخ زورگویان را بار دیگر بلرزاند.
فرماندار شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: ستاد استقبال مردمی در مرکز استان اردبیل تشکیل شده است و قشرهای مختلف مردم از روحانیان، دانشگاهیان، کارگران، صنعتگران، کشاورزان و ... برای شرکت گسترده و خلق حماسه‌ای دیگر در استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت اعلام آمادگی کرده‌اند.
اکبری از مدیران و مسئولان ادارات خواست که به همراه کارکنان همچون مناسبت‌ها و نیز سفرهای قبلی هیئت دولت به شکل منظم و گسترده در مراسم‌ها و نشست‌های مربوط به سفر احمدی‌نژاد حضور داشته باشند.
این مسئول ادامه داد: مسیر حرکت و استقبال مردمی از رئیس جمهور همان مسیر سفرهای قبلی خواهد بود و از میدان آزادی تا ورزشگاه تختی اردبیل در خیابان امام خمینی (ره) مردم برای استقبال از وی حضور خواهند داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، براساس اعلام رسمی سید حسین صابری استاندار اردبیل قرار است احمدی‌نژاد و هیئت همراه به منظور انجام اولین سفر در چهارمین دوره از سفرهای استانی بامداد چهارشنبه هفته جاری وارد اردبیل شوند و رئیس جمهور در این سفر سه روزه علاوه بر اردبیل به تمام شهرهای استان نیز سفر خواهد کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول