اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

حجت الاسلام ابراهیمی در گفت‌وگو با فارس:

آزادی زندانیان امنیتی نشان از رأفت اسلامی نظام در اوج اقتدار است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آزادی زندانیان امنیتی نشان از رأفت نظام در اوج اقتدار است.

آزادی زندانیان امنیتی نشان از رأفت اسلامی نظام در اوج اقتدار است
حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص فرافکنی فتنه‌گران پیرامون آزادی زندانیان امنیتی توضیحاتی داد و گفت: همواره اینگونه است که اگر انسان بخواهد به دهان برخی افراد نگاه کند، همواره خدمت به آنها حمل بر انفعال خواهد شد یا اگر عدالت درباره آنها اجرا شود، حمل بر این می‌شود که حاکمیت حقوق آنها را رعایت نکرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: هیچ‌گاه نبوده که این افراد منصفانه سخن گویند اما همواره نظام جمهوری اسلامی درباره فتنه‌گران با مدارا رفتار کرده است ولی این افراد کشور را به آتش کشیدند و ثمره انتخابات با آن عظمت را به کام مردم تلخ کردند؛ این افراد تا جایی که قادر بودند هنجار شکنی کرده و قصد داشتند از عظمت نظام بکاهند که به کوری چشمشان این اتفاق رخ نداد.

وی ضمن اشاره به اینکه بخشش نظام همواره شامل حال این افراد شده است، ادامه داد: نظام در برخورد با این افراد مدارا کرد؛ به ویژه اینکه این افراد مورد عفو قرار گرفتند که این موضوع لطف نظام و رأفت مقام معظم رهبری را نشان می‌دهد، زیرا رهبر انقلاب نسبت به هر فردی که ولو زمینه‌ای دارد که به نظام ملحق شود و از کشتی آن پیاده نشود با رأفت برخورد می‌کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه عنوان کرد: واقعیت امر این است که با برخی از سران فتنه یا جریان میانی فتنه باید برخورد بیشتری می‌شد و نباید به سادگی این افراد رها می‌شدند تا بار دیگر باز تبلیغات کنند که نظام منفعل شده که این گونه برخورد می‌کند؛ در حالی که عفو در مقابل تقاضاست و انفعال معنایی ندارد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس تصریح کرد: این رفتار نظام جمهوری اسلامی در جهان مبدل به الگویی شده تا دیگر کشورها از آن استفاده ‌کنند، زیرا دلیلی ندارد نظام منفعل باشد؛ به‌حمدالله نظام مقتدر است، اقتضای قدرت نیز اینگونه است که خدای متعال و پیامبر اکرم(ص) برای افرادی که در جبهه تخلف کرده بودند، طلب مغفرت کردند.

وی خاطرنشان کرد: افراد باید در برابر این عفو که درباره آنها اجرایی شد مسرور شده و از نظام و رهبر انقلاب تشکر کنند چراکه این رأفت شامل حالشان شده است.

این نماینده مجلس در پاسخ به این پرسش که این رأفت اسلامی شامل حال افرادی شده که فریب‌خوردگان اصلی فتنه بوده‌اند اما نظام چگونه برخوردی با آنها باید داشته باشد، اظهار داشت: اگر کسی در جریان فتنه بوده و بخواهد دوباره به فتنه دامن زند، قابل عفو و بخشش نبوده و باید طبق قانون با او رفتار کرد و مجازات شود تا دیگران جرأت نکنند چنین صحنه‌هایی را دوباره رقم زنند.

وی در خاتمه سخنان خود گفت: با توجه به اینکه نظام ما الگویی برای جهانیان است، باید مراقب باشیم، افراد این نظام آبرومند و مقتدر را ضایع نکنند و لازمه این مهم، آن است که با افرادی که گروه خونشان با نظام همخوانی ندارد برخورد جدی شود و طبق قانون از گردونه خارج شوند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول