اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

دهقان در گفت‌وگو با فارس:

آزادی زندانیان نادم امنیتی نشانگر بزرگی و نقطه قوت نظام است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه در حال حاضرحالت یأس و ناکامی بر وابستگان جریان فتنه حاکم شده و آنها زمینه‌ای برای تحرک علیه امنیت کشور ندارند، گفت: نظام اسلامی با بزرگی و اعتقاد به ارزش‌های اسلامی پس از پشیمانی این افراد، آنها را آزاد کرد و این دقیقاً نشانگر نقطه قوت نظام است.

آزادی زندانیان نادم امنیتی نشانگر بزرگی و نقطه قوت نظام است
محمد دهقان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به فرافکنی فتنه‌گران در رابطه با آزادی زندانیان نادم امنیتی، اظهار داشت: مشی نظام اسلامی از ابتدا این بوده که افراد حتی با مواضع سیاسی مخالف بتوانند در کشور زندگی کنند و تا زمانی که اقدام عملی برای مقابله با نظام انجام ندهند، با آنها از روی رأفت و سماحت برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: در فتنه 88، جمعی از وابستگان به گروه‌های سیاسی که از لحاظ فکری، طی سال‌های متمادی به تدریج از نظام اسلامی فاصله گرفته بودند، دست به اقدام عملی علیه امنیت ملی زدند و طبیعی بود که مردم انتظار برخورد داشته باشند از این رو نظام اسلامی نیز با اقتدار و حفظ حقوق افراد، با کسانی که به امنیت نظام ضربه زده بودند، برخورد کرد.

دهقان با بیان اینکه اگر قرار بود نظام اسلامی کوتاه بیاید و از موضع ضعف با زندانیان سیاسی برخورد کند، باید در زمانی که در اوج فشار بین‌المللی و داخلی قرار داشت، این کار را انجام می‌داد، تصریح کرد: آن زمان حتی بصیرت کافی در بین مردم وجود نداشت و تعدادی از طرفداران کاندیداها نیز دچار ابهام بودند.

* منفعل بودن نظام در آزادی زندانیان ادعای بی‌پایه است

نماینده مردم چناران در مجلس اظهار داشت: اکنون که فتنه با حضور مردم در 9 دی، 22بهمن و روز قدس، کاملاً منکوب شده‌ است، دلیلی ندارد نظام از موضع ضعف آنها را آزاد کند و این ادعاها بی‌پایه‌ است.

وی توضیح داد: در حال حاضر حالت یأس و ناکامی بر وابستگان جریان فتنه حاکم شده و آنها زمینه‌ای برای تحرک علیه امنیت کشور ندارند لذا نظام اسلامی با بزرگی و اعتقاد به ارزش‌های اسلامی پس از پشیمانی این افراد آنها را آزاد کرد و این دقیقاً نشانگر نقطه قوت نظام است.

* اقتدار و رأفت نظام توجه هرانسان عاقل و تحلیل‌گری را جلب می‌کند

دهقان خاطرنشان کرد: آزادی زندانیان نادم امنیتی، که عملی اخلاقی و از روی بزرگواری نظام اسلامی است، از سوی برخی وابستگان به نظام فتنه که هنوز به موضع خود پایبند هستند به عنوان نقطه ضعف تلقی می‌شود، بیان داشت: هر انسان عاقل و تحلیل‌گری که اوضاع داخلی و اقتدار کشور را رصد می‌‌کند، متوجه موضع اقتدار و رأفت نظام اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: زمانی که دشمنان خارجی و دست‌نشانده‌های آنها فتنه پیچیده‌ای را طراحی کرده بودند، نظام باید تسلیم می‌شد و از خود ضعف نشان می‌داد درحالی‌که اکنون فتنه منکوب شده و سران آن درحصر هستند لذا هیچ نگرانی که بخواهیم از موضع ضعف برخورد کنیم، وجود ندارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس بیان داشت: افراد برجسته‌ و نقش‌آفرین در فتنه همچنان در زندان به سر می‌برند و تنها لایه‌های دوم و سوم آنها آزاد شده‌اند بنابراین این امر نشان می‌دهد که نظام جز ارزش‌های دینی، اعتقادی و اسلامی ملاحظه‌ دیگری ندارد.

وی افزود: اگر کسی فکر بازگشت به برنامه‌هایی مانند فتنه 88 را داشته‌باشد، قطعاً نظام اسلامی مقتدرانه با آنها برخورد می‌کند.

دهقان درخاتمه عنوان کرد: آزادی زندانیان نادم امنیتی فرصتی است که سایر فتنه‌گران به جامعه برگردند و از موقعیتی که نظام برای آنها پیش ‌آورده استفاده کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول