اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

آیت‌الله نمازی در گفت‌وگو با فارس:

عفو زندانیان امنیتی در اوج اقتدار نظام صورت گرفت

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه زندانیان آزاد شده کسانی هستند که نسبت به اشتباهات گذشته خود تجدید نظر کرده‌اند، گفت: عفو زندانیان امنیتی در اوج اقتدار نظام صورت گرفت.

عفو زندانیان امنیتی در اوج اقتدار نظام صورت گرفت
آیت‌الله عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ با تأکید بر اینکه عفو زندانیان امنیتی به معنای عقب‌نشینی نظام نیست، اظهار داشت: عفو زندانیان امنیتی از سوی رهبر انقلاب بیانگر ابراز مهر و محبت اسلامی نظام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه زندانیان آزاد شده کسانی هستند که نسبت به اشتباهات گذشته خود تجدیدنظر کرده‌اند، افزود: این زندانیان اشتباهاتی داشته‌اند و مجازات خود را طی کرده‌اند از این رو به آنها مهلتی داده شده تا اشتباهات خود را جبران کنند و این نشانگر مهر و رأفت اسلامی نظام در اوج قدرت آن است.

وی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی در عین قدرت و اقتدار عفو این زندانیان را صادر کرده است، یادآور شد: این بخشش همانند عفو خداوند نسبت به بندگان در ماه مبارک رمضان است و ضعف نظام نیست.

آیت‌الله نمازی خاطر‌نشان کرد: عفو زندانیان امنیتی از سوی نظام جمهوری اسلامی نوعی فرصت دادن به افراد برای تجدید نظر در رفتارشان است.

وی در خاتمه بیان چنین مطالبی از سوی افراد را فاقد هر نوع ارزشی دانست.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول