اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال صورت گرفت؛

جمع‎آوری بیش از 29 هزار ماهواره در گلستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: جمع‎آوری بیش از 29 هزار دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره از جمله فعالیت‎های بزرگ پلیس طی شش ماه بوده است.

جمع‎آوری بیش از 29 هزار ماهواره در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان، سیدمحمود میرفیضی در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر استفاده از ابزار و فناوری‎های جدید در کشف جرایم اظهار داشت: پلیس آینده، پلیسی دانش‌گرا و حرفه‎ای است.
وی افزایش مشارکت‎های مردمی در تامین امنیت را یکی از مهم‌ترین اولویت‎های نیروی انتظامی در تامین امنیت پایدار در جامعه عنوان کرد و افزود: برجسته کردن مفهوم مشارکت عمومی هدف مهم ناجا است.
فرمانده انتظامی استان گلستان هفته نیروی انتظامی را بهترین فرصت برای جلب مشارکت‎های عمومی و افزایش سرمایه‎های اجتماعی دانست و بیان کرد: این هفته محل نمایش اقتدار پلیس در بخش‎های مختلف است.
میرفیضی را با توجه به وجود قومیت‎های مختلف از استان‎های خاص در کشور بر شمرد و گفت: با وجود وجود قومیت‎های مختلف وضعیت امنیتی مطلوب در استان حکمفرما است.
وی گزارشی از عملکرد انتظامی استان در طی شش ماهه نخست سال را تشریح کرد و افزود: طی این مدت با انهدام 32 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بیش از 330 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با تلاش‎های صورت گرفته میزان وقوع جرایم خشن نیز طی این مدت نیز کاهش چشمگیری داشته است.
وی گفت: جمع‎آوری بیش از 29 هزار دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره از جمله فعالیت‎های بزرگ پلیس طی شش ماه بوده است.
میرفیضی با تاکید بر استفاده از ابزارها و فناوری‎های جدید در کشف جرایم خاطرنشان کرد: پلیس آینده پلیسی مجهز به فناوری‎های نوین، و پلیسی دانش‌گرا و حرفه‎ای خواهد بود.
وی محصول نهایی خدمات پلیس به مردم را امنیت عنوان کرد و گفت: بر همین اساس برنامه‎های هفته نیروی انتظامی با شعار محوری «سهم من در امنیت و آرامش؟» در سطح استان اجرا خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان گلستان استفاده از ظرفیت مطبوعات و هفته‎نامه‎های محلی را به عنوان یک فرصت برای دستگاه‎ها از جمله نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: از انتقادهای سازنده در راستای برقراری امنیت استقبال می‎کنیم.
میرفیضی با تشریح برنامه‎های هفته نیروی انتظامی از خبرنگاران رسانه‎های گروهی خواست که با چاپ مطالب و مقالات و گزارشات مرتبط، سهم مردم و دستگاه‎ها را در تامین امنیت پایدار در جامعه تشریح کنند.
انتهای پیام،/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول