اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام (ره) کردستان:

خیر تهرانی حامی 100 یتیم کردستانی شد

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از حمایت یک خیر تهرانی از 100 کودک یتیم در این استان خبرداد.

خیر تهرانی حامی 100 یتیم کردستانی شد
هیوا رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: در حال حاضر 7 هزار و 156 یتیم زیر پوشش کمیته امداد استان قرار دارند که توسط 11 هزار حامی حمایت می‌شوند.
وی به جذب 4 هزار حامی جدید در طول ماه مبارک رمضان امسال برای ایتام کردستان اشاره کرد و افزود: تلاش در راستای جذب حامیان بیشتر برای این عزیزان یکی از اولویت‌های مهم این نهاد مقدس است.
به گفته معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان، 80 درصد از این حامیان غیربومی و ساکن تهران هستند و تنها 20 درصد از آنان افراد بومی منطقه هستند.
رحیمی از حمایت 100 کودک یتیم کردستانی توسط یک خیر تهرانی خبرداد و تصریح کرد: این خیر تهرانی در مرحله نخست 30 میلیون ریال را به حساب این کودکان واریز کرده است.
به گفته وی، به منظور ایجاد اعتماد و تشویق بیشتر حمایت‌کنند‌گان وجه واریزی حامی مستقیما به حساب ایتام واریز می‌شود.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: مشارکت در برنامه‌های دیگر همچون مخارج تحصیلات دانشگاهی، تهیه جهیزیه و غیره نیز از دیگر حمایت‌های حامیان است که بستگی به توان مالی و علاقه قلبی انجام می‌گیرد.
خداوند در قرآن کریم سرپرستی کودکان یتیم را از بهترین و پسندیده‌ترین امور به شمار می‌آورد و مؤمنان را برای سرپرستی یتیمان و حمایت از آنها در مقابل مشکلات هدایت و راهنمایی می‌کند تا یتیمی در جامعه آواره نماند و نیازهایش در پناه انسان‌های مؤمن برطرف شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول