اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سرشماری سال جاری؛

شوشتر شهر معین چهار شهرستان خوزستان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: در سرشماری نفوس و مسکن که در سال جاری برگزار می‌شود شوشتر شهرستان معین برای چهار شهرستان استان تعیین شده است.

شوشتر شهر معین چهار شهرستان خوزستان است
حیدر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار  داشت: در سرشماری سال جاری هر شهرستان برای اجرای این امر باید اموری را آموزش ببینند که امور آموزش و هدایت این امر در شهرستان‌های مختلف بر عهده شهرستان‌های معین آن شهر است.
وی تاکید کرد: شهرستان شوشتر در سال جاری برای شهرستان‌های لالی، اندیکا، گتوند و مسجدسلیمان به عنوان شهرستان معین تعیین شده است و بر این اساس باید مربیان این شهرستان‌ها در شوشتر آموزش ببینند.
نجفی با اشاره به اینکه آموزش در اجرای سرشماری نفوس و مسکن اصلی‌ترین بخش است، بیان کرد: باید آموزش نیروها در دستور کار باشد و شهرستان شوشتر تا کنون در آموزش بیش از 30 مربی از شهرستان‌های مجاور اقدام کرده است.
وی با اشاره به اهمیت سرشماری و آمار در کشور جمهوری اسلامی تصریح کرد: از آنجایی که تمام اعتبارات و امکانات ارائه شده به شهرها بر اساس شاخص جمعیت آنهاست، توزیع عادلانه ثروت و امکانات در گرو همین آمار دقیق از سرشماری نفوس است.
فرماندار شوشتر تاکید کرد: باید در سرشماری از کمال دقت بهره برد تا شهرستان در استفاده از شاخص‌های آماری در منطقه موفق باشد.
رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: امیدواریم اصحاب رسانه و مطبوعات با اطلاع رسانی دقیق و گسترده مردم را از چگونگی و نحوه‌ سرشماری آگاه ساخته و ما را در این امر مهم یاری دهند.
نجفی با تاکید بر اینکه سرشماری چراغ راه برای سال‌های آینده خواهد بود، تاکید کرد: نتیجه سرشماری می‌تواند چراغ راه آینده باشد و در این باره باید تلاش کرد تا نتایج به دست آمده با دقت بسیار زیادی به دست آید و به این دلیل باید از همه توان خود استفاده کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول