اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بسیج ورزشکاران سمنان:

فقط به ابعاد قهرمانی ورزش بسنده نشود

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قائم (عج) استان سمنان تاکید کرد: مسئولان و دست‏اندرکاران ورزشی این استان نباید تنها به ابعاد قهرمانی ورزش بسنده کنند.

فقط به ابعاد قهرمانی ورزش بسنده نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صادق هروی عصر امروز در نشست ورزش سمنان، بیان مشکلات و آسیب‌های حوزه ورزش، توجه بیشتر به اجرای برنامه‌های فرهنگی تأثیرگذار و عملی، استفاده از دوره‌های مربیگری و داوری برای تشریح و بیان مسائل اخلاقی و ارزشی در جامعه ورزشی، سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان ورزشکار و آشنا کردن نسل جوان با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا را از جمله فعالیت‌های این سازمان عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت‌های بسیج ورزشکاران بهره‌گیری از روحانیت جوان در اعزام تیم‌های ورزشی استان، مشارکت اعضا در جهت پیشبرد اهداف و سیاست‌های بسیج ورزشکاران و ارتقای سطح فرهنگی ورزشی، توجه بیشتر به قهرمانان و مربیان تأثیرگذار و بهره‌گیری از ظرفیت برنامه‌های ورزشی صدا و سیما به منظور معرفی بسیج ورزشکاران است.
مدیر سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قائم (عج) استان سمنان یادآور شد: مواردی از قبیل برگزاری جلسات شورای سیاست‌گذاری و کانون تفکر بسیج ورزشکاران هر سه ماه یک بار، اختصاص دادن ستونی در پیک ورزشی اداره کل تربیت‌بدنی برای انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران، برگزاری همایش یک روزه اخلاق در ورزش ویژه مربیان ورزشی استان و شناسایی شهدای ورزشکار از جمله مصوبات این جلسه است.
شایان ذکر است؛ دومین جلسه کانون تفکر با حضور مدیرکل تربیت ‌بدنی استان، رئیس شورا، مسئولان کانون‌های تفکر بسیج ورزشکاران و روسای ادارات تربیت‌ بدنی شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان برگزار شد.
انتهای پیام/ش‌30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول