اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد هرمزگان:

تفهیم ارزش‌ها باید مورد دغدغه هنرمند باشد

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد هرمزگان گفت: تفهیم ارزش‌های فرهنگی به جامعه باید دغدغه هنرمندان در عرصه‌های مختلف هنری باشد.

تفهیم ارزش‌ها باید مورد دغدغه هنرمند باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده سه‌شنبه شب در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر و نمایش عروسکی ضامن آهو که از سری برنامه‌های نهمین جشنواره فرهنگی، هنری امام رضا (ع) است با اشاره به سخنان مقام معام معظم در مورد تئاتر اظهار داشت: ترویج فرهنگ رضوی به کودکان و نوجوانان امری مهم است که بر دوش هنرمندان نهاده شده و کاری سخت و حساس است.
وی خطاب به هنرمندان ادامه داد: اگر شما یک نوشته، شعر، آهنگ، نقاشی و یا محصولی خوب هنری را که سرشار از مایه هنری است عرضه کنید هیچ کس نمی‌تواند بگوید این بد است و با آن مخالفت کند زیرا مثل دشمنی با خورشید است.
وی در ادامه بهترین عملی که هنرمندان در بخش سینما، تئاتر ونمایش‌های مختلف انجام می‌دهند را تفهیم ارزش‌های فرهنگی و مذهبی خواند و افزود این عمل امری مهم است که نزد خدا ماندگارتر است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول