اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت پلدختر:

هنرمندان ‌در ترویج فرهنگ رضوی تلاش‌های بیشتری ‌انجام دهند‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت پلدختر گفت: هنرمندان وظیفه دارند که در ترویج فرهنگ رضوی تلاش‌های بیشتری را انجام دهند.

هنرمندان ‌در ترویج فرهنگ رضوی تلاش‌های بیشتری ‌انجام دهند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر حجت‌الاسلام سید حسین زواری ‌در جشنواره رضوی شعر بومی محلی لرستان در پل دختر گفت: این جشنواره زمینه ساز احیا همه ارزش‌های انسانی است و وجود حرم امام رضا (ع) در ایران یکی از ذخایر گرانقدر تشییع است.
وی افزود: ترویج فرهنگ رضوی به وسیله هنر تأثیر بسیار مثبتی در امور دارد.
حجت‌الاسلام زواری خاطرنشان کرد: همه ما امروز وظیفه داریم به عنوان مروجان واقعی تفکر رضوی به این مهم اهتمام ورزیده و یک فکر و اندیشه زمانی ماندگار و تأثیرگذار است که در قالب هنر باشد.
امام جمعه موقت پلدختر در ادامه یادآور شد: همه مسئولان فرهنگی و به خصوص هنرمندان وظیفه دارند که در ترویج فرهنگ رضوی تلاش‌های بیشتری را انجام دهند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر در ادامه خاطرنشان کرد: جشنواره‌های رضوی ضامن سلامت فرهنگی در کشور هستند که هر ساله دهکده کرامت در سطح کشور برگزار می‌شود.
غلامرضا محمودی اظهار داشت: این جشنواره از جشنواره‌های جنبی نماهنگ رضوی است که در استان لرستان و در شهرستان پلدختر برگزار شده است.
وی یادآور شد: از عوامل تأثیرگذار برگزاری جشنواره رضوی شعر بومی محلی تقویت باورهای دینی مردم، آشنایی فضای ذهنی جوانان و نوجوانان با تفکر ناب رضوی، تقویت ولایت پذیری و .... است.
محمودی در ادامه تصریح کرد: در این جشنواره 10 نفر از شعرای شهرستان‌های لرستان که از اشعارشان در رابطه با امام رضا (ع) بوده‌اند برگزیده شده‌اند.
لازم به ذکر است این دومین جشنواره رضوی شعر بومی محلی لرستان است که در پلدختر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول