اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی سمنان خبر داد:

انهدام 14 باند فساد در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی استان سمنان گفت: 14 باند فساد و فحشا در این استان شناسایی و منهدم شدند.

انهدام 14 باند فساد در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، محمدرضا قنبری با اشاره به فعالیت نیمه نخست امسال پلیس امنیت عمومی این استان افزود: در این مدت، 18 نفر اراذل و اوباش دستگیر شدند و 32 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، 13 قبضه سلاح جنگی غیر مجاز به همراه 388 عدد فشنگ کشف شد.
وی کشف 3 هزار و 659 لیتر مشروبات الکلی، 3 هزار و 585 بطری و قوطی مشربات الکلی و دستگیری 100 نفر در این زمینه را از دیگر اقدامات پلیس امنیت عمومی استان سمنان عنوان کرد.
قنبری با اشاره به برخورد پلیس با دارندگان تجهیزات دریافت از ماهواره تصریح کرد: در این مورد نیز بیش از 4 هزار قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره کشف و 353 نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان سمنان دستگیری 226 نفر به علت تولید آلودگی صوتی، 14 مورد جلوگیری از حمل حیوانات، 14 هزار و 848 مورد بازدید نامحسوس ماموران، رسیدگی به امور حدود 7 هزار اتباع خارجی و نیز صدور بیش از 12 هزار گذرنامه را از دیگر اقدامات پلیس امنیت عمومی استان سمنان در شش ماهه نخست امسال دانست.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول