اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان:

مهریه سنگین موجب گناه و فساد می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه هندیجان گفت: مهریه سنگین موجب گناه و فساد در جامعه شده و باید از آن جلوگیری کرد.

مهریه سنگین موجب گناه و فساد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌السلام والمسلمین عبدالحسن بهبهانی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: ازدواج یک سنت بزرگ در دین مبین اسلام است که بسیار مورد تأکید پیامبر اسلام (ص) قرار گرفته است.
وی افزود: پیامبر اسلام بر ازدواج صحیح تأکید داشته و پدران و مادران نیز باید با تأسی از این تأکیدات فراوان ازدواج را راب رای فرزندان خود مشکل نگرفته و مهریه سنگین برای دختران تعیین نکنند.
بهبهانی پور خاطرنشان کرد: اگر پدر و مادری قصد داشته باشد مهریه سنگینی برای دختر خود قرار دهد به طور یقین به مست گناه کشیده خواهند شد.
امام جمعه هندیجان افزود: باید زمینه ازدواج را برای جوانان فراهم کرده تا آنها بتوانند به سادگی ازدواج کرده و راه را بر گناهان احتمالی ببندند.
وی تصریح کرد: برخی از خانواده‌ها مهریه سنگینی را برای فرزندان خود قرار می‌دهند که جوانان نمی‌توانند ازدواج کرده و این باعث فساد اخلاقی و اجتماعی در جامعه می‌شود.
بهبهانی پور در پایان فرارسیدن سالروز تولد حضرت معصومه (س) را به تمامی مسلمانان و شیعیان به خصوص مقام معظم رهبری تبریک گفت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول