اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی:

خانه فساد در بوکان متلاشی شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: خانه فساد در بوکان با تلاش ماموران نیروی انتظامی بوکان متلاشی شد.

خانه فساد در بوکان متلاشی شد
کریم اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوکان اظهار کرد: به دنبال کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تشکیل شیره‌کش خانه و خانه فساد توسط فردی در کوله‌باغ خود مراتب برای رسیدگی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی بوکان قرار گرفت.
این مقام مسئول افزود: پس از کسب دستور قضایی و محرز شدن موضوع برای پلیس در یک اقدام غافلگیرانه محل مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته مقادیری تریاک به همراه یک عدد وافور، 15 قلم آلات استعمال مواد مخدر، دو عدد اسپری تقویت جنسی و یک دستگاه تجهیزات گیرنده امواج ماهواره‌ای کشف و ضبط شد.
اکبری ادامه داد: در این زمینه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به همراه اقلام مکشوفه تحویل مقامات قضایی شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این اقدام به موقع و سریع ماموران و دستگیری عامل این مرکز سبب خرسندی اهالی از پلیس شده و با تماس‌های خود با مرکز فوریت‌های پلیسی خواستار برخورد قاطع پلیس با مخلان امنیت شدند.
این مسئول گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ، عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر خوی در حین کنترل خودروهای عبوری اقدام به بازرسی از یک اتوبوس که از استان تهران به استانبول در حال حرکت بود، کردند.
به گفته وی، در بازرسی از خودروی فوق 1.5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از کمر و پای یکی از مسافران مرد و یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از کمر یکی از مسافران زن تبعه خارجی کشف و ضبط شد.
اکبری تصریح کرد: هر دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شدند.
انتهای پیام،/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول