اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور گلپایگان:

‌کتابخانه دانشگاه پیام‌نور گلپایگان 28 هزار جلد کتاب دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور گلپایگان گفت: دانشگاه پیام نور گلپایگان 28 هزار جلد کتاب دارد که پس از کتابخانه دانشگاه پیام نور اصفهان در مقام دوم استانی قرار گرفته است.

‌کتابخانه دانشگاه پیام‌نور گلپایگان 28 هزار جلد کتاب دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سید رضا میرمهدی امروز در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام‌نور گلپایگان بیان داشت: دانشگاه پیام‌نور گلپایگان یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های پیام‌نور استان اصفهان است و بر‌اساس گزارش دفتر نظارت و ارزیابی، دانشگاه پیام نور گلپایگان رتبه نخست ارائه خدمات آموزشی را در بین 44 دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان را کسب کرده است.
وی افزود: در سال تحصیلی جدید یک‌هزار و 300 نفر به تعداد پذیرفته‌شدگان دانشگاه پیام نور گلپایگان افزوده شده است و با احتساب این پذیرفته‌شدگان، تعداد دانشجویان پیام نور مرکز گلپایگان به 6 هزار و 100 نفر افزایش می‌یابد.
وی گفت: 19 عضو هیئت علمی ثابت، سه دانشجوی دوره دکتری، دو نفر استادیار وظیفه تدریس در دانشگاه پیام نور گلپایگان بر عهده دارند.
میرمهدی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور گلپایگان در 30 رشته علوم پایه، علوم انسانی و فنی و مهندسی پذیرش دانشجو دارد. 
وی در ادامه گفت: بیش از 160 استاد مدعو در دانشگاه پیام نور گلپایگان به تدریس اشتغال دارند که بیشتر اساتید از استان‌های اصفهان، مرکزی و قم و سایر اساتید از شهرستان گلپایگان هستند.
میرمهدی همچنین به کتابخانه این دانشگاه اشاره کرد و گفت: کتابخانه دانشگاه پیام نور گلپایگان 28 هزار جلد کتاب دارد که از لحاظ تعداد کتاب و مجلات پس از کتابخانه دانشگاه پیام نور اصفهان در مقام دوم استانی قرار گرفته است.
وی در ادامه به فعالیت‌های حوزه عمرانی و ورزشی اشاره کرد و گفت: سوله چندمنظوره این مرکز با یک‌هزار و 700 متر زیربنا با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه پیام نور به بهره‌برداری رسید و با تمام امکانات ورزشی در اختیار دانشجویان قرار دارد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول