اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد:

ارائه برنامه‌های عملیاتی در مبارزه با اعتیاد

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: در موضوع مبارزه با اعتیاد باید با آسیب‌شناسی و ارائه برنامه‌های عملیاتی گام برداشت و در غیر اینصورت نباید انتظاری برای دریافت نتیجه مثبت داشت.

ارائه برنامه‌های عملیاتی در مبارزه با اعتیاد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری استان فارس، حسین صادق عابدین در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، فرهنگ‌سازی و آموزش را از جمله ضرورت‌های موضوع پیشگیری از اعتیاد در جامعه دانست و اظهار داشت: اعتبارات مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های آموزشی در زمینه پیشگیری از اعتیاد، باید همزمان با سال تحصیلی تامین شود چراکه مدارس به عنوان یکی از مراکز مهم و تاثیرگذار، نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی و حل معضل گرایش به اعتیاد در جامعه را ایفا می‌کنند.
وی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی استان و پلیس تخصصی مبارزه با مواد مخدر فارس در کشف و امحای باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر، افزود: استان فارس باید به مکانی ناامن برای قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا تبدیل شود و در این مورد نیز دست‌اندرکاران امر شرایطی را ایجاد کنند تا افراد فعال در زمینه قاچاق کالا و مواد مخدر، هزینه‌های سنگینی را متحمل شوند.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس بهره‌گیری از راه‌کارهای فرهنگی و آموزشی را از جمله مناسب‌ترین روش‌های کاهش گرایش به اعتیاد دانست و خاطرنشان کرد: در مبحث مبارزه با اعتیاد باید با آسیب‌شناسی و ارائه برنامه عملیاتی گام برداشت و در غیر اینصورت نباید انتظاری برای گرفتن نتیجه مثبت در این زمینه داشت.
صادق عابدین تصریح کرد: از اهداف و برنامه‌های کلی باید برنامه‌های عملیاتی استخراج کرد زیرا توجه نکردن به این امر، مباحث و برنامه‌های هر بخش را تنها در حد یک نوشته و قانون اجرا نشده باقی می‌گذارد.
در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس، سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد مورد بحث، بررسی و تبادل نظر اعضا قرار گرفت. همچنین اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گزارشی از عملکرد دستگاه‌های متبوع خود را به اطلاع استاندار فارس رسانند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول