اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر مشهد:

‌ترویج فرهنگ رضوی توسعه فضای معنوی جامعه را به همراه دارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ‌ترویج فرهنگ رضوی توسعه فضای معنوی جامعه را به همراه دارد.

‌ترویج فرهنگ رضوی توسعه فضای معنوی جامعه را به همراه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‌ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگسرای زیارت، جواد داوود آبادی با بیان اینکه خدمت به زائران امام رضا (ع) سبب افتخار هرفردی است، اظهار داشت: تکریم زائرانی که قصد بیعت با امام رضا(ع) یک تکلیف برای همه مسئولان است.
وی درباره اهدف پارک زیارت تصریح کرد: سفر به اماکن معنوی و مقدس دارای آثار و فواید معنوی و تربیتی فراوانی است و تسهیل این حضور و سفر به گسترش ارزشهای دینی می‌انجامد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: نتیجه ترویج فرهنگ رضوی بدون شک توسعه فضای معنوی جامعه است که با هدف ارتقای سطح بینش دینی جامعه انجام می‌شود و در این مسیر برگزاری جشنواره‌های مختلف به عنوان ابزاری کارآمد می‌توانند این پیام را منتقل کنند.
وی اولویت پارک زیارت را ترویج فرهنگ رضوی دانست و افزود: فرهنگ رضوی فرهنگ لازم جامعه بوده و همه تلاش‌ها باید در جهت نهادینه‌کردن این فرهنگ در تمامی مراحل زندگی باشد.
وی با بیان اینکه پارک زائر باید به تکریم زائران امام رضا بپردازد، ادامه داد: مطمئن باشید اگر زائران راضی از عملکرد ما باشند برای همگی ما مشهدی‌ها هم اجر و ثواب نوشته شده است.
وی تاکید کرد: البته باید همواره در نظر داشت که این طرح باید با توجه به نهادینه‌کردن فرهنک در رضوی کشور انجام شود و نباید به یک طرح اجرایی صوری نزدیک شود.
وی یادآور شد: ترویج معنویت مقوله‌ای فراتر از فعالیت ازاین رو ترویج معنویت نباید با نگاه کلیشه‌ای باشد. 
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول