اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه سفیران هدایت گلستان:

طلاب باید به همه فنون مهارت پیدا کنند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه سفیران هدایت استان گلستان گفت: باید طبق نیاز و شرایط زمان، حوزه‎هایی تاسیس شوند که طلاب در همه فنون مهارت پیدا کنند.

طلاب باید به همه فنون مهارت پیدا کنند
حجت‎الاسلام محمد فاروقی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در بین 48 حوزه علمیه سفیران هدایت در سطح کشور حوزه علمیه سفیران هدایت گلستان توانسته به لحاظ کیفیت آموزش رتبه دوم را کسب کند.
وی تصریح کرد: سال گذشته نیز این حوزه در آزمون تثبیتی توانست رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دهد.
مسئول حوزه سفیران هدایت استان گلستان با بیان اینکه حوزه سفیران هدایت در سومین سال فعالیت خود توانسته جایگاه خودش را بین دیگر حوزه‎ها پیدا کند، خاطرنشان کرد: هدف عمده از تاسیس این حوزه، تربیت طلاب فاضل و ولایت‌مدار و تامین نیازهای تبلیغی استان است، چرا که گلستان با کمبود روحانی و طلبه مواجه است.
حجت‎الاسلام فاروقی با اشاره به اینکه باید نوآوری در تبلیغ ایجاد شود، گفت: در حال حاضر در حوزه‎های بلندمدت دروسی مانند جامعه‎شناسی تبلیغ، روانشناسی تبلیغ، شیوه جذب مخاطب، فن خطابه و روش سخنرانی ارائه نشده است اما در حوزه‎های کوتاه‎مدت و حوزه‎های علمیه سفیران هدایت سعی شده این نیاز برطرف شود.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: سلامت سیاسی و فکری از نکات برجسته حوزه‎های علمیه است که باید قدر آن را دانست و در حفظ و صیانت از آن کوشا بود. 
فاروقی خاطرنشان کرد: در معاونت تبلیغ و طرح هجرت در سطح استان نزدیک به 80 روحانی و مبلغ طرح هجرت بلندمدت در روستاها و مناطق تبلیغی از مرز تا چشمه‎ساران و مناطق صعب‎العبور مشغول خدمت و فعالیت تبلیغی و ترویج قرآن و معارف اهل بیت (ع) هستند.
مسئول حوزه سفیران هدایت استان گلستان یادآور شد: در طول ماه‎های مناسبتی طرح تابستانه طی سال گذشته یک‌هزار و 360 مبلغ در قالب طرح هجرت کوتاه‎مدت مشغول تبلیغ و ترویج معارف دینی شدند.
انتهای پیام،/20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول