اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی:

گناباد ظرفیت‌های خوبی برای فعالیت‌های هنری دارد

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه انواع هنرها در گناباد یافت می‌شود، گفت: این شهرسان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای فعالیت‌های هنری دارد.

گناباد ظرفیت‌های خوبی برای فعالیت‌های هنری دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، فرشید فلاح صبح امروز در جلسه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد که در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: کارکنان ارشاد برگ برنده‌شان جلب مردم و هنرمندان در حوزه فرهنگ معنوی است.
وی افزود: جلسات تودیع و معارفه زمان خوبی برای یادآوری گذر وقت‌ها و فرصت‌هاست تا برای فرصت‌های بدست آمده برای خدمت استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه شهرستان کهن گناباد آوازه جهانی دارد افزود: انواع هنرها در این شهرستان یافت می‌شود و این پیشینه سبب شده که گناباد جای موفقیت در کار فرهنگی بسیار داشته باشد.
فلاح خاطرنشان کرد: خاک گناباد برای فعالیت هنری بسیار حاصلخیز است.
وی تصریح کرد: باید با همفکری‌ها و همکاری‌ها، فعالیت‌های فرهنگی را رونق دوباره‌ای ببخشیم.
وی ضمن تشکر و تقدیر از هنرمندان فیلم و عکس شهرستان گفت: این هنرمندان سبب بلند آوازه شدن شهرستان گناباد در عرصه‌های منطقه‌ای و ملی شده‌اند.
فلاح گفت: مدیریت دو نوع است در یک نوع مدیر به دنبال نگه‌داشتن وضع موجود است و در نوع دوم مدیر به دنبال بهتر شدم وضع موجود است که مدیریت در گناباد از این نوع است.
وی ضمن تشکر از روسا و سرپرستان سابق اداره ارشاد شهرستان گفت: این افراد با همفکری‌های خود کوشیدند برای عبور از بحران‌ها و موفقیت این اداره تلاش لازم را داشته باشند.
فلاح گفت: آقای قنبری به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شدند و حکم ایشان به مدت چهار سال است.
وی با بیان اینکه انتظار اداره‌کل انتظار وحدت در رویه کارهاست از تمام کارکنان اداره ارشاد شهرستان و روسای سایر ادارات خواست که با رئیس جدید این اداره نهایت همکاری را داشته باشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول