اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور تیم‌های فوتبال خراسان رضوی؛

مسابقات فوتبال رده سنی امید در گناباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهرستان گناباد گفت: مسابقات فوتبال رده سنی امید با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های مختلف استان در گناباد برگزار شد.

مسابقات فوتبال رده سنی امید در گناباد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی اصغر اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات فوتبال رده سنی امید با حضور تیم‌های گناباد، کاشمر، خلیل آباد و رشتخوار برگزار شد.
اکبری افزود: با توجه به اینکه فقط 2 تیم می‌بایست صعود کند بازی آخر بین دو تیم خلیل آباد و رشتخوار برای حذف دو تیم در روز پایانی برگزار نشد.
وی افزود: سرپرستی فنی این مسابقات را محمد سلمانیان برعهده داشت و داوران محمد مهری و نظام دوست از تربت حیدریه، مرتضی بوری و رضا حیدرنژاد از بجستان، محمود اصغری، مهدی واحدی، جواد قالیبافان و اصغر حسینیان از گناباد قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.
اکبری گفت: تیم‌های برتر این دوره مسابقات، خود را برای شرکت در مسابقات استانی که در بهمن سال جاری برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند.
وی افزود: این مسابقات به مدت سه روز به میزبانی شهرستان گناباد انجام شد که طی آن تیم گناباد توانست مقام اول را از آن خود کند و تیم‌های کاشمر خلیل آباد و رشتخوار به ترتیب مقام دوم تا چهارم جدول را کسب کردند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول