اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم خبر داد:

تسریع در عملیات نوسازی شبکه فرسوده آب بوشهر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: عملیات نوسازی شبکه فرسوده آب شهر بوشهر برای جلوگیری از میزان هدر رفت آب تسریع می‌شود.

تسریع در عملیات نوسازی شبکه فرسوده آب بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نامه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ارتباط با  صلاح و تامین آب آشامیدنی چهارمحل شمالی و محله شیخ سعدون بوشهر گفت: بر اساس گزارش شرکت مهندسی آب و فاضلاب و با توجه به بروز خشکسالی در سال‌های اخیر و رشد جمعیت شهری، همچنین فرسوده بودن خطوط انتقال آب بعنوان مشکلات موجود، در حال حاضر ظرفیت تولید تصفیه خانه بوشیگان با توجه به عملیات بازسازی به 70 هزار متر مکعب رسیده که انتظار می‌رود این رقم به 90 هزار متر مکعب در شبانه روز برسد.
وی افزود: بر اساس این گزارش انجام مطالعات اضطراری بهبود فشار شبکه توزیع آب شهر بوشهر برای رفع کمبود فشار آب در محله شیخ سعدون و تسریع در عملیات نوسازی شبکه فرسوده آب شهر بوشهر برای جلوگیری از میزان هدر رفت آب از برنامه‌های شرکت مهندسی آب و فاضلاب برای رفع مشکلات آب در بوشهر است.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم تصریح کرد: انجام عملیات اضطراری بازسازی و اجرای خط انتقال آب مورد نیاز چهار محل شمالی شهر و محله شیخ سعدون از دیگر پیشنهادات برای رفع مشکلات بخشی از آب بوشهر است.
میگلی‌نژاد گفت: طرح‌های فوق بدلیل برخورداری از اهمیت توسط شرکت آبفای استان بوشهر در اولویت اجرایی سال جاری قرار دارند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در ارتباط با طرح هادی روستایی جزیره شیف اضافه کرد: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در نامه‌ای به  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی روستایی و بهسازی روستای شیف خبر داد.
وی افزود: مبلغ فوق از محل اعتبارات ردیف ملی کمک به اجرای طرح‌های هادی تامین و ابلاغ شده است.
وی اظهار داشت: نمایندگان استان نهایت تلاش خود را برای رسیدگی به مسائل مطرح شده از سوی مدیران کل انجام می‌دهند و در این زمینه همیشه آماده همکاری با مدیران کل هستند.
میگلی‌نژاد اضافه کرد: در صورت پیگیری مجدانه مدیران درمورد موضوعات مختلف به ویژه مشکلات مردمی و توسعه استان، می‌توانیم امیدوار باشیم تا با حضور مدیران کل این مشکلات را در تهران و در حضور وزرا پیگیری کنیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول