اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی:

کفش‌کنان بهمئی گازدار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بهمئی با ابراز خوشنودی از روند گازرسانی به روستاهای این شهرستان گفت: به زودی دهستان کفش‌کنان بهمئ از نعمت گاز خانگی برخوردار می‌شود.

کفش‌کنان بهمئی گازدار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، سید محمدظاهر سیاوش صبح امروز در بازدید از دهستان کفش‌کنان بهمئی از طراحی، انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات گازرسانی به این روستا و روستا‌های واقع در مسیر روستای کفش‌کنان تا سه ماه دیگر خبر داد.
وی از دیگر مصوبات سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این شهرستان و دهستان کفش‌کنان خبر داد و افزود: ادامه فعالیت درمانگاه این منطقه، ایجاد دفتر ICT و احداث سالن ورزشی از مصوبات این سفر بود.
‌این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه این روستا در گذشته دارای خط تلفن ثابت بود و اکنون به جای آن GSMروستایی نصب شده، مردم این روستا خواهان برقراری مجدد خط تلفن ثابت شدند که استاندار دستور بررسی لازم از سوی شرکت مخابرات برای اتصال مجدد تلفن ثابت را صادر کرد.
‌سیاوش از سفرهای شهرستانی استاندار و بازدید از روستاها خبر داد و گفت: استاندار هر هفته به اتفاق مدیران اجرایی استان بخش‌ها سرکشی خواهد کرد و آخرین وضعیت پروژه‌های تملک دارائی‌های سرمایه استان و مصوبات دور اول، دوم و سوم سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان در این بخش‌ها مورد برسی قرار گرفته می‌شود.
فرماندار بهمئی ابراز داشت: سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی در شهرها، روستاها و به‌خصوص مناطق دورافتاده و روستاها بهترین خدمت به مردم است که استاندار به صورت جدی و خاص پیگیر امور در این گونه مناطق است.
‌وی تصریح کرد: سرعت بخشیدن به ساخت راه و مسکن، بیمارستان و خطوط لوله آب، گاز و برق و دیگر پروژه‌های عمرانی رئوس خدماتی است که همه تلاش، سعی و امید مسئولان استانی بر این است تا در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و ترقی پروژه‌های استانی و شهرستانی و در مراکز بخش‌ها و روستاها باشند. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول