اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی صورت گرفت؛

قرارگرفتن ۸ واحد شیرین‌سازی پالایشگاه جم در سرویس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: با انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی، هشت واحد شیرین‌سازی پالایشگاه جم در سرویس قرار گرفت.

قرارگرفتن ۸ واحد شیرین‌سازی پالایشگاه جم در سرویس
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی صبح امروز در آیین پایانی تعمیرات اساسی در پالایشگاه جم اظهار داشت: تولید بیش از 27 درصد گاز کشور در این پالایشگاه نشان دهنده جایگاه این مجموعه است و در سال جهاد اقتصادی شاهد تلاش مضاعفی در این پالایشگاه در راستای تولید حداکثری و کیفیت‌بخشی در امر تولید هستیم.
وی با اشاره به پایان موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی در پالایشگاه جم افزود: کار تعمیرات اساسی شرکت پالایش گاز فجر جم که از 21 فروردین ماه آغاز شده بود، 12روز زودتر از سال گذشته به اتمام رسید و در حال حاضر تمام هشت واحد شیرین‌سازی این پالایشگاه در سرویس قرار دارند.
مدیرعامل پالایشگاه جم خاطرنشان کرد: سال جاری یکی از پرکارترین سال‌ها برای مجموعه شرکت پالایش گاز فجر جم و واحد تعمیرت اساسی بوده و به لطف خداوند متعال و همت و تلاش تمامی واحدهای شرکت کار تعمیرات اساسی در کمترین زمان ممکن به پایان رسید.
اسلامی تصریح کرد: در سال جاری با همت و تلاش شبانه‌روزی همکاران عزیز شرکت پالایش گاز فجر جم و دوستان پر تلاش تعمیرات اساسی، رکورد تازه‌ای درکم کردن زمان تعمیرات اساسی بدست آمد و به دنبال اقدامات صورت گرفته 21 روز زودتر از برنامه و 12 روز زودتر از سال قبل از آن کارهای تعمیرات اساسی واحد های پالایشی گاز به پایان رسید.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم یادآور شد: تمام تلاش کارکنان پالایشگاه در سال جاری، انجام کارهای تعمیراتی در نهایت کیفیت و دقت بوده و سعی شده تمام خواسته‌های بازرسی فنی و بهره‌برداری در مورد تعمیرات جزیی و کلی تجهیزات و شستشو و تمیزکاری دستگاه‌ها محقق شود و امیدواریم با یاری پروردگار در فصل زمستان تولید پایدار و بدون وقفه‌ای داشته باشیم.
وی اضافه کرد: پالایشگاه فجرجم در سال گذشته به دنبال تعمیرات اساسی و دیگر اقدامات مورد نیاز موفق شد رکورد جدیدی در تولید بر جای بگذارد و انتظار می‌رود حداکثر تولید ممکن در سال جاری نیز حفظ شود.
اسلامی گفت: شرکت پالایش گاز فجر جم با تولید 125 میلیون مترمکعب گاز در روز، یکی از مهم‌ترین پالایشگاه‌های گازی کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول