اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور مازندرانی لیگ برتر فوتبال:

می‌خواهم کمترین اشتباه داوری را داشته باشم

خبرگزاری فارس: داور مازندرانی لیگ برتر فوتبال گفت: می‌خواهم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امسال کمترین اشتباهات داوری را داشته باشم.

می‌خواهم کمترین اشتباه داوری را داشته باشم
اشکان خورشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داوران نسبت به سال‌های گذشته اشتباهات کمتری داشتند.
وی خاطرنشان کرد: داوران فوتبال زمانی می‌توانند در قضاوت‌های خود در مسابقات موفق عمل کنند که با دوندگی خود در طول بازی فاصله بسیار اندکی با توپ داشته باشد.
داور مازندرانی لیگ برتر فوتبال درباره اشتباهات فاحش برخی از داوران تصریح کرد: داور باید در یک لحظه تصمیم بگیرد که در بعضی وقت‌ها این تصمیم درست گرفته می‌شود و در برخی موقع نیز با سوت اشتباه خود به ضرر تیم دیگر تمام می‌شود.
داور ملی کشورمان در ادامه گفت: اگر داوران فوتبال در حین قضاوت طرفدار یکی از تیم‌های مورد علاقه خود باشند به هیچ عنوان وجدان انسانیت و قانون را زیر پا نمی‌گذارند.
وی تصریح کرد: اشتباهات داوران در برخی مسابقات سهوی بوده و مطمئنا از عمد نیست و شاید در اشتباه داوری خود در آن روز به هیچ عنوان خودش را نبخشد.
خورشیدی با تشکر از تماشاگران و لیدرهای تیم‌های مختلف در ورزشگاه‌ها بیان داشت: داور هم یک انسان است و شاید با سوت اشتباه خود نتیجه بازی را عوض کند، ولی از همه هواداران باشگاه‌ها می‌خواهیم که جو ورزشگاه‌ها را علیه آنها نشورانند و به داوران مظلوم توهین و یا فحاشی نکنند.
این داور گفت: از اینکه به عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارم احساس خوشحالی می‌کنم و دوست دارم که با قضاوت بی‌نقص خود نماینده بسیار خوبی برای فوتبال و داوران استان باشم.
خورشیدی ادامه داد: در 9 هفته از لیگ برتر فوتبال امسال که تاکنون سپری شد در دو بازی داور وسط بوده و در پنج بازی نیز به عنوان داور چهارم حضور داشتم.
وی یادآور شد: بازی فجر سپاسی شیراز با صنعت نفت آبادان و همچنین راه آهن تهران با مس سرچشمه کرمان را به عنوان داور وسط قضاوت کردم.
به گزارش فارس، خورشیدی در بازی‌های پرسپولیس تهران با شاهین بوشهر، سایپا البرز با ذوب آهن اصفهان، داماش گیلان با تراکتور سازی تبریز، صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران با صبای قم به عنوان داور چهارم حضور داشت.
وی همچنین در بازی هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان بازی تیم‌های شیرین فراز کرمانشاه و آلومینیوم هرمزگان را به عنوان داور وسط قضاوت کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول