اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدرس فیفا صورت گرفت؛

برگزاری کلاس ارتقای سطح داوری در بناب

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزش و ارتقای سطح داوری فوتبال زیر 25 سال آذربایجان‌شرقی با حضور مسعود عنایت، مدرس و ناظر داوری فیفا در بناب برگزار شد.

برگزاری کلاس ارتقای سطح داوری در بناب
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، این کلاس و کارگاه آموزشی به منظور ارتقاء سطح داوری و همچنین استعدادیابی جوانان برای نخستین بار در سطح کشور در شهرستان بناب برگزار شد.
مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال شهرستان بناب گفت: این کارگاه آموزشی برای نخستین بار درکشور و با مشارکت کمیته داوران استان و هیئت فوتبال بناب و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در سالن کنفرانس این واحد برگزار شد.
بهرام فرزانه افزود: در این کارگاه آموزشی 60 نفر از داوران زیر 25 سال از شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی حضور داشتند که بعد از اتمام دوره به تمام شرکت کنندگان پایان نامه دوره آموزشی و گواهی شرکت در کلاس ارتقاء داوری اهدا شد.
شهرستان بناب با 130 هزارنفر جمعیت در جنوب مرکز استان واقع شده و هم اکنون 30 داور فوتبال این شهرستان در مسابقات فوتبال کشوری و استانی قضاوت می‌کنند و به عنوان قطب داوری در سطح کشور مطرح است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول