اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم‌ فوتسال بنیاد مسکن قم:

داور در نتیجه مسابقه تاثیرگذار بود‌

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم گفت: داور با اخراج دو بازیکن تیم ما، نتیجه مسابقه را به سود تیم خوزستان رقم زد.

داور در نتیجه مسابقه تاثیرگذار بود‌
هادی رنجبر پس از باخت در مقابل تیم بنیاد مسکن خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بازی خوب و محکمی بود و ما آماده بودیم که با شکست تیم خوزستان فینالیست این مسابقات شویم.
وی افزود: دو تیم در مجموع بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند که در نهایت تیم خوزستان با استفاده از فرصت به دست آمده به دلیل اخراج دو بازیکن ما توسط داور مسابقه، پیروز از میدان خارج شد.
مربی تیم فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم عنوان کرد: بازیکنان ما از ابتدای مسابقه بازی هجومی را آغاز کردند و توانستند دو گل به ثمر برسانند اما در ادامه مسابقه در حالی‌که نتیجه بازی 3 بر 1 بود دو بازیکن ما توسط داور مسابقه اخراج شد.
وی خاطرنشان کرد: داور مسابقه محسن یزدی بهترین بازیکن و گلزن ما و عارف زبیدی از بازیکنان با تجربه ما را اخراج کرد تا تیم فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم بدون این دو بازیکن ارزشمند به ادامه بازی بپردازد.
رنجبر با اشاره به اینکه با اخراج دو بازیکن اصلی ما شیرازه تیم ما از هم پاشید،‌ بیان کرد: بازیکنان تیم نیز از نظر روحی نیز پس از اخراج دو بازیکن اصلی تیم در شرایط خوبی قرار نداشتند و نتوانستند بازی خوب خود را در ادامه مسابقه به نمایش بگذارند.
وی با بیان اینکه مقصر اصلی در باخت تیم ما داور مسابقه بود، گفت: اگر شرایط مسابقه به صورت عادی پیش می‌رفت یقینا هم اکنون ما به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کرده و حریف تیم هرمزگان در بازی پایانی بودیم.
مربی تیم فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم تصریح کرد: ما در طول دو ماه گذشته تمرینات خوبی را برای حضور سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور انجام داده بودیم و همان‌طور که همه دیدند توانستیم با بازی های خوب و 4 برد پیاپی به دیدار نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها راه یابیم که متاسفانه داور مسابقه تمام تلاش‌های ما را برای رسیدن به قهرمانی این مسابقات از بین برد.
‌وی ادامه داد: گل‌های تیم فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم را در این دیدار میثم اینانلو (سه گل) و احمد جدی به ثمر رساندند اما با شش گلی که دریافت کردیم بازنده این مسابقه شدیم و به دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات راه یافتیم.
رنجبر تصریح کرد: تیم‌های فوتسال قم و کهگیلویه و بویراحمد در دیدار رده بندی سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال دسته یک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به دیدار هم می‌روند تا چهره تیم‌های سوم و چهارم این مسابقات شناخته شود.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول