اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

52 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از دستیابی به 52 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پارس جنوبی خبر داد.

52 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی‌اکبر شعبان‌پور عصر امروز در مراسم روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی در مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی بیش از 43 درصد گاز کشور را تامین می‌کند و وظیفه مجتمع گازی در سال جهاد اقتصادی سنگین‌تر از گذشته است.
وی افزود: باید با برنامه‌ریزی شایسته و مناسب نسبت به افزایش بهره‌وری در پارس جنوبی اهتمام ورزیم و باید از فرصت‌های موجود بهترین و بیشترین بهره را ببریم.
مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به سفر مقام معظم رهبری به پارس جنوبی اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سفر خود به منطقه بر توسعه پایدار و تولید پایدار تاکید فرمودند.
شعبان‌پور تصریح کرد: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ما نیاز به نیروهای انسانی سالم، مفید و موثر و همچنین تاسیسات سالم داریم و تمام این موارد با رعایت مسائل ایمنی، بهداشت و محیط زیست امکا‌ن‌پذیر است.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از دستیابی به 52 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پارس جنوبی خبر داد و گفت: دستیابی به این رکورد ارزشمند نشان‌دهنده اهتمام و توجه تمام کارکنان پالایشگاه‌های مجتمع بویژه نیروهای ایمنی و آتش‌نشانی به مسائل ایمنی است.
شعبان‌پور در ادامه با اشاره به تراکم تاسیسات در سطح منطقه بیان داشت: پکپارچگی عملکرد و تعامل واحدهای ایمنی و آتش‌نشانی شرکت‌ها در سطح منطقه رمز پیروزی این مجموعه بزرگ است و اگر اتفاقی بیفتد همه مجموعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
مدیر عامل مجتمع ضمن تقدیر از عمکرد کارکنان در دوره تعمیرات اساسی گفت: خوشبختانه تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها بدون حادثه‌ای در 31 شهریور ماه به پایان رسید.
شعبان‌پور با اشاره به ضرورت آمادگی نیروهای ایمنی و آتش نشانی در 24 ساعت شبانه‌روز تصریح کرد: مانورهای بسیار خوبی انجام شده که باید این مانورها را تقویت کنیم و ضرورت دارد که این مانورها در سطح منطقه انجام شود.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت انومالی‌نویسی در سطح مجتمع گازی گفت: مدیران نباید فرهنگ آنومالی را فراموش کنند و تا می‌توانند باید روی این فرهنگ کار کنند؛ در بحث آنومالی‌ها به دنبال مسائل بزرگ نباشید و از مسائل کوچک غفلت نکنید.
مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت بسیار خوب مجتمع در زمینه آموزش اصول ایمنی و آتش‌نشانی اظهار داشت: توانایی آموزش نیروهای آتش‌نشانی در مجموعه وزارت نفت را داریم.
شعبان‌پور یادآور شد: از تمام کارکنان و مدیران می‌خواهیم که اصول ایمنی، بهداشت و محیط زیست را به داخل خانه‌هایشان ببرند و به اعضای خانواده نیز آموزش دهند.
در این مراسم از پالایشگاه‌ها و نفرات برتر در زمینه رعایت مسائل ایمنی و آتش‌نشانی با اهدا تندیس و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول