اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی؛

4 واحد صنعتی در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنایع و معادن آذربایجان‌شرقی گفت: چهار واحد صنعتی در استان با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهرک بیلوردی هریس به بهره‌برداری رسید.

4 واحد صنعتی در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع و معادن آذربایجان‌شرقی، محمدعلی عسگری ادامه داد: شرکت سینا گام دیبا با 64 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در 13 هزار و 502 متر مربع زمین که قادر به تولید سالانه 7 هزار تن الیاف مصنوعی پلی‌اتر است، یکی از این چهار پروژه صنعتی بود که به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: شرکت بستنی آذرگل سرای نیز یکی دیگر از این واحدهای صنعتی است که با 40 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه تولید بستنی و اشتغالزایی 45 نفر فعالیت رسمی خود را از امروز آغاز کرد.
عسگری گفت: شرکت کارتن آذر خاوران تولیدکننده ورق کارتون با 45 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در 7 هزار و 980 متر مربع با اشتغالزایی 22 نفر نیز از دیگر طرح‌هایی است که به بهره‌برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: شرکت کیوان کاوه نیز یکی دیگر از طرح‌هایی است که با 59 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ظرفیت تولید 4ر هزار تن آبلیمو، آبغوره، مرباجات و شربت و اشتغالزایی 31 نفر در 8 هزار و 400 مترمربع زمین به بهره‌برداری رسید.
سرپرست سازمان صنایع و معادن آذربایجان‌شرقی گفت: بخش صنعت استان به لطف وجود بخش خصوصی قدرتمند توسعه خوبی یافته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول