اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک:

افتتاح 212 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی کشور

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرعامل و مدیر امور استان‌ها و مجلس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در هفته دولت 212 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به بهره برداری رسید.

افتتاح 212 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، ایرج موفق در بازدید از شهرک صنعتی بجنورد اظهار داشت: برای اجرای این واحدهای تولیدی و صنعتی در داخل شهرک‌های صنعتی کشور 4 هزار و  500 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.
وی افزود: با افتتاح این واحدهای تولیدی و صنعتی 7 هزار نفر در داخل شهرک‌های صنعتی کشور صاحب اشتغال شدند.
موفق تصریح کرد: همچنین هم‌زمان با هفته دولت 246 پروژه عمرانی نیز در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور با اعتبار یک هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
مدیر امور استان‌ها و مجلس سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در سال جاری برنامه این سازمان ایجاد 500 هزار شغل در شهرک‌های صنعتی کشور در راستای تحقق اشتغال 5/2 میلیونی نفری دولت دهم است.
موفق اظهار داشت: طرح ایجاد این میزان اشتغال از محل استفاده تکمیلی از ظرفیت‌های واحدهای فعال و واحدهایی که به دلایلی فعالیتشان راکد شده به وزیر صنعت و معدن و تجارت پیشنهاد شده است.
وی افزود: در صورت تایید وزیر صنعت و معدن و تجارت، سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران گام بلند خود را برای تحقق این میزان اشتغال برخواهد داشت.
مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران از دستور مدیرعامل این سازمان برای عضویت روسای اتاق بازرگانی و معادن استان‌ها به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی  استان‌ها خبر داد و افزود: در حال حاضر روسای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تمام استان‌های کشور عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها منصوب شدند.
وی دلیل این انتصاب را  استفاده از تجربیات روسای اتاق بازرگانی و صنایع  و معادن در رونق بازار فروش داخلی و خارجی واحدهای صنعتی فعال در شهرک‌های صنعتی کشور عنوان کرد.
موفق همچنین به قرارگیری اصناف تولیدی به زیرمجموعه سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد و گفت: بر اساس طرح این سازمان بازارچه‌های مرزی جوار شهرک‌های صنعتی نیز در زیر مجموعه این سازمان قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول