اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ناجا صورت می‌گیرد؛

پخش بیش از 100 برنامه زنده رادیو ـ تلویزیونی در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر اطلاع رسانی معاونت اجتماعی پلیس بوشهر گفت: با برنامه ریزیهای انجام شده، پلیس بوشهر در هفته ناجا بیش از صد برنامه زنده رادیویی و تلوزیونی در صدا و سیمای مرکز بوشهر خواهد داشت.

پخش بیش از 100 برنامه زنده رادیو ـ تلویزیونی در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد خواجه دوشنبه شب در نشست تشریحی برنامه‌های هفته ناجا در بوشهر از حضور پررنگ پلیس در برنامه‌های زنده رادیویی و تلوزیونی از صدا و سیمای استانی مرکز بوشهر در هفته ناجا خبر داد.
وی افزود: در نخستین روز از هفته ناجا، پلیس در بیش از 10 برنامه رادیویی و تلوزیونی حضور و به تشریح عملکرد و مأموریت‌های خود می‌پردازد.
خواجه تصریح کرد: رسانه‌های گروهی در بالا بردن احساس امنیت نقش بسزایی دارند، زیرا آنها پل ارتباطی پلیس و مردم هستند.
مدیر اطلاع رسانی معاونت اجتماعی پلیس بوشهر گفت: هر روز صبح از روز چهارشنبه 13 مهر ماه سال 90 از طریق رادیو پیام برنامه‌های روزانه هفته ناجا در بوشهر از طریق معاونت اجتماعی پلیس بوشهر، اعلام می‌شود؛ مشارکت هر چه بیشتر افراد جامعه می‌تواند نیروی انتظامی را در رسیدن به این هدف یاری رساند و ارتقای سطح آگاهی‌های اقشار مختلف جامعه با اجرای برنامه‌های آموزشی در تحقق چنین هدفی از اهمیت زیادی برخوردار است.
خواجه بیان داشت: بدون تردید مشارکت و همکاری سازمان‌ها با پلیس علاوه بر ایجاد تعامل و ارتباط تنگاتنگ می‌تواند در ایجاد امنیت پایدار و ارتقای احساس امنیت بیشتر نیز نقش ایفا کند؛ سیزدهم تا نوزدهم مهر هفته نیروی انتظامی نام دارد و شعار امسال این هفته سهم من از امنیت و آرامش است.
وی صبحگاه مشترک، غبار روبی گلزار شهدا، اجرای برنامه‌های آموزشی در مدارس، برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های پلیس، دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی و عملیات رزمی یگان ویژه را از مهم‌ترین برنامه‌های این فرماندهی در هفته نیروی انتظامی برشمرد.
مدیر اطلاع رسانی پلیس بوشهر از مردم و نهادهای دولتی خواست در ایجاد امنیت و آرامش سهیم باشند، زیرا برقراری کامل امنیت تنها بر دوش پلیس نیست.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول