اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره ملی عکس ایران؛

عکاسان اصفهانی خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: مدیر خانه عکاسان اصفهان گفت: نخستین جشنواره ملی عکس ایران اسامی برگزیدگان این جشنواره را اعلام کرد که این بار نیز کانون عکس اصفهان خوش درخشید.

عکاسان اصفهانی خوش درخشیدند
مدیر خانه عکاسان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از اعلام نتایج جشنواره ملی عکس ایران خبر داد و گفت: عکاسان اصفهانی علاوه بر حضور و درخشش در جشنواره‌های بین‌المللی در جشنواره‌های داخلی نیز حضور به هم می‌رسانند و جشنواره ملی عکس ایران نیز نمونه آنها است.
وی افزود: جشنواره ملی عکس ایران (طبیعت) که برای نخستین بار، آن هم به میزبانی انجمن سینمای جوان ایران برگزار شد، اسامی افراد راه یافته به جشنواره را اعلام کرد.
سیامک تراکمه‌زاده با بیان این مطلب که در این جشنواره، 3هزار و 396 عکس از 682 عکاس برای داوری به دبیرخانه این جشنواره ارسال  شده بود که این نشان از حضور فعال عکاسان ایرانی در این جشنواره دارد، بیان داشت: علی قلم‌ سیاه، افشین بختیار، امیر علی جوادیان، محمد ستاری و فرزاد هاشمی که هیئت داوران را تشکیل داده بودند، از این میان  124 قطعه عکس را به عنوان آثار برتر انتخاب کردند.
وی در مورد سهم کانون عکاسان اصفهان از این جشنواره گفت: سهم کانون عکس اصفهان، 9 اثر از هفت عکاس بود که حکایت از موفقیتی دیگر برای کانون عکس اصفهان دارد.
رئیس خانه عکاسان اصفهان از اسامی عکاسان برتر نام برد و ادامه داد: افشین آذریان با دو عکس، اصغر صامتی با دو عکس، بیتا رهنما با یک عکس، حسین شجاعی‌منش با یک عکس، آزاده عزیزیان با یک عکس، حمزه کرباسی‌زاده با یک عکس و محمد رضا مؤمنی با یک عکس نتوانستند افتخار دیگری برای کانون عکس اصفهان و تمامی هنرمندان به همراه آورند.
 انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول