اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی خبر داد:

راه‌اندازی حلقه‌های علمی و صالحین در دانشگاه‌های آذربایجان ‌شرقی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید استان آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی و تقویت طرح‌های علمی و حلقه‌های علمی و صالحین در دانشگاه‌ها خبر داد.

راه‌اندازی حلقه‌های علمی و صالحین در دانشگاه‌های آذربایجان ‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، میکائیل جمالپور عصر امروز در جمع دانشگاهیان شهرستان بناب، با ارائه گزارشی از عملکرد تشکل‌های بسیج، به ویژه بسیج اساتید در شهرستان بناب اظهارداشت: طی 1.5 سال گذشته قدم‌های ارزنده‌تری در دانشگاه‌ های منطقه برداشته شده است.
وی وجود حوزه علمیه بسیار قوی در منطقه را نعمتی بزرگ برای منطقه دانست و اضافه کرد: دانشگاه‌های منطقه باید تعاملات علمی، فرهنگی خود را با این حوزه افزایش دهند.
جمالپور راه‌اندازی و تقویت طرح‌های علمی، راه‌اندازی حلقه‌های علمی و صالحین را از برنامه‌های بسیج اساتید عنوان کرد و گفت: امیدواریم با همکاری بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان، بسیج حضور خود را در سال تحصیلی در مراکز دانشگاهی پر رنگ کند.
مسئول بسیج اساتید استان؛ بحث بیداری اسلامـی در دانشگاه‌ها یکی از برنامه‌های اساسی دانشگاه‌های بناب است و امیدواریم با حضور چشمگیر بسیج اساتید، شاهد تحقق آرمان‌های والای شهیدان و منویات مقام معظم رهبری در مراکز دانشگاهی باشیم.
 
* تحصیل 17 هزار دانشجو در شهرستان بناب
رئیس این دانشگاه نیز با ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه‌های منطقه گفت: هم اکنون بیش از 17 هزار دانشجو در دانشگاه‌های مختلف این شهرستان مشغول تحصیل هستند که در کنار حوزه علمیه بسیار قوی، این شهرستان را به شهر دانشگاهی و حوزوی در منطقه مطرح کرده است.
فرهاد ایرانی با اشاره به نهادینه شدن تفکر بسیجی در دانشگاه‌های منطقه افزود: باید فرهنگ و تفکر بسیجی و جریان بسیجی در دانشگاه‌ها نهادینه شود تا بتوان در برابر تمام آسیب‌های تهدیدات احتمالی دشمنان مقاومت کرد.
وی گفت: در فرهنگ ایرانی خلاقیت، شهادت، ایثار و فداکاری را داریم و اگر ما روی این تفکر تمرکز کنیم، به توسعه مادی و معنوی نیز خواهیم رسید.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول