اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رباط کریم خبر داد:

کشف 48 هزار حلقه سی‌دی مبتذل در رباط کریم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رباط کریم از کشف 48 هزار سی دی مبتذل در این شهرستان خبر داد.

کشف 48 هزار حلقه سی‌دی مبتذل در رباط کریم
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، ابراهیم حسن‌آبادی ‌اظهار داشت: طی شش ماهه اول سال‌جاری، در راستای جمع‌آوری محصولات ضد فرهنگی، موفق به کشف بیش از 48 هزار صفحه سی دی مستهجن و دستگیری 33 نفر در این رابطه شدند.
وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان رباط کریم در شش ماه ابتدای سال جاری در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد و مقابله با عرضه، توزیع و فروش محصولات ضد فرهنگی و غیرمجاز، طی بازدید از 21 هزار مرکز تهیه و فروش محصولات فرهنگی، موفق به کشف 48 هزار صفحه سی دی مبتذل و غیراخلاقی و دستگیری 33 نفر در این شهرستان شدند.
وی در ادامه با بیان اینکه پلیس این شهرستان در 48 ساعت گذشته نیز طی عملیاتی جداگانه موفق به کشف 5 هزار و 269 صفحه CD و DVD غیرمجاز و دستگیری 2 نفر شده اظهار داشت: این تعداد سی دی از اعضای باندی که دارای سابقه کیفری بوده و محصولات غیر اخلاقی را اغلب جهت توزیع در شهر تهران تهیه و تکثیر می‌کردند کشف و ضبط شد.
حسن آبادی در پایان از مردم خواست به منظور صیانت از حریم اخلاقی جامعه، خانواده‌ها و به ویژه نوجوانان و جوانان از خرید محصولات ضد اخلاقی که باعث ترویج بی‌بند و باری و گسست خانواده‌ها می‌شود، خودداری کرده و هرگونه اخباری درباره توزیع این گونه محصولات را از طریق تلفن 110 و یا شماره تلفن 2185496 دایره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان رباط کریم اطلاع دهند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول