اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ‌انتظامی نهاوند خبر داد:

افزایش 30 درصدی کشف در نهاوند‌

خبرگزاری فارس: فرمانده‌ انتظامی نهاوند گفت: در شش ماه سال جاری کشفیات نیروی انتظامی نهاوند در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزایش دارد.

افزایش 30 درصدی کشف در نهاوند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مظاهر کاظمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تأمین امنیت برای آحاد مردم و تنگ کردن عرصه بر اشرار، قاچاقچیان، زورگویان، سارقان و دیگر متخلفان از جمله اهدا‌ف پلیس به شمار می‌رود.
وی افزود: در این رابطه به صورت متناوب هر ماه یک بار دو برنامه منسجم ارتقای طرح امنیت اجتماعی در نهاوند برگزار شده است، که محصول آن افزایش 30 درصد کشفیات و کاهش 35 درصد جرائم خشن در نهاوند بوده است.
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند ادامه داد: کشف 70 اسلحه غیر‌مجاز، کشف 8.5 کیلوگرم انواع مواد مخدر، کشف بیش از 14 هزار لیتر انواع نفت و گاز قاچاق، کشف 360 هزار نخ انواع سیگارت و کشف بیش از 300 دستگاه ماهواره و یک‌هزار و 200 دستگاه تلفن همراه قاچاق، کشف بیش از 2 هزار بطری مشروبات الکلی و 300 عدد آمپول مخدر از مهم‌ترین فعالیت‌های ناجا در این مدت بوده است.
وی از توقیف و کشف بیش از 700 دستگاه موتورسیکلت مزاحم متخلف و مسروقه در نهاوند خبر داد و تصریح کرد: در طول این مدت بیش از 10 هزار مورد با پلیس 110 تماس‌های مردمی داشته‌ایم که 60 درصد این تماس‌ها منجر به انجام عملیات پلیس شده است.
کاظمی بیان کرد: بیش از 100 درصد قاتلان در نهاوند دستگیر شده‌اند که هیچ قاتل یا مجرم خطرناک متواری در نهاوند نداریم که به همین دلیل می‌توان نهاوند را به عنوان یکی از شهرستان‌های امن در سطح استان خواند.
وی اعتماد مردمی را مهم‌ترین سرمایه این نیرو ذکر کرد و بیان کرد: می‌توان از این اعتماد بزرگ‌ترین و اثرگذارترین خدمات را در زمینه ایجاد امنیت نسبی برای آحاد مردم انجام داد.
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از برگزاری بیش از 70 برنامه مختلف فرهنگی، آموزشی، ورزشی و سیاسی در هفته ناجا در نهاوند خبر داد و عنوان کرد: دیدار فرماندهی و مدیران واحدها با امام جمعه، تجلیل از خانواده شهدای این نیرو در نهاوند، تجلیل از پرسنل کادر و وظیفه ساعی این نیرو، برگزاری پایگاه‌های ایست و بازرسی در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر، ایجاد پایگاه‌ها در مراکز تفریحی سراب‌ها و پارک‌ها، اهدای خون، مسابقات ورزشی و احترام به مقام شامخ شهدا در محل گلزار شهدا را می‌توان به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در نهاوند نام برد.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول